Anathema's Lair
1 ή 2 πράγματα που μου κάνουν εντύπωση
Λίγα λόγια για εμένα
Μυημένος, όπως οι περισσότεροι, την περίοδο του αείμνηστου '99 στο ΧΑΑ. Δεν είμαι γκουρού, δεν είμαι επαγγελματίας, δεν είμαι αναλυτής. Είμαι όμως ξεροκέφαλος!
Σύνδεσμοι


ΑΜΚ Alpha Bank
2289 αναγνώστες
Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2009
00:15

Καταρχήν να υπενθυμίσω ότι εδώ και αρκετό καιρό δεν έχω τραπεζικές μετοχές στο χαρτοφυλάκιό μου κάτι που δεν έχει αλλάξει μέχρι τώρα. Ο λόγος που ασχολούμαι με την ΑΜΚ της Alpha Bank είναι ότι αυτή τη στιγμή είναι από τα πιο ενδιαφέροντα θέματα στον μικρόκοσμο του ελληνικού χρηματιστηρίου. Και φυσικά ότι, όπως και κάθε ΑΜΚ, παρουσιάζει ενδιαφέρον και για βραχυχρόνιες κινήσεις. Η συμπεριφορά της σήμερα ήταν ανέλπιστη για τους περισσότερους όπως και για μένα αφού η μετοχή κάλυψε σχεδόν εξ ολοκλήρου τις απώλειες της Παρασκευής όταν και έγινε γνωστό ότι θα προχωρήσει σε ΑΜΚ. Παρακάτω παρατίθενται τα εξάμηνα διαγράμματα των ΤΤ και ΕΤΕ, δύο τραπεζών που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τις δικές τους ΑΜΚ λίγους μήνες πριν. Πρώτα όμως το γράφημα της Alpha για το ίδιο διάστημα:


Αμέσως γίνεται αντιληπτή μια πολύ βασική διαφορά. Η μετοχή έχει ήδη τρέξει αρκετά σε αυτό το διάστημα. Στο εξάμηνο ξεκίνησε από τα 6.5 ευρώ την κίνησή της ακολουθώντας με ορμή την γενικότερη ανοδική κίνηση. Μετά και τη διόρθωση του Ιούλη όπου προσέγγισε τα 7 ευρώ σήμερα βρίσκεται κοντά στα υψηλά της των 14 ευρώ - σχεδόν 100% σε ένα τρίμηνο. Όλα αυτά την ώρα που οι νέες μετοχές της ΑΜΚ θα έχουν τιμή άσκησης τα 8 ευρώ. Δηλαδή, παραπάνω από όσο θα τις έβρισκε κανείς στο tableau 3 μήνες πριν! Παράλληλα, σαφώς το κλίμα έχει βελτιωθεί σε σχέση με εκείνο της αβέβαιης ανόδου της άνοιξης - βρισκόμαστε πια πάνω από τις 2800 μονάδες την ώρα που οι άλλες τράπεζες πραγματοποίησαν τις ΑΜΚ τους μερικές εκατοντάδες μονάδες παρακάτω.

Στα γραφήματα των ήδη πραγματοποιηθεισών ΑΜΚ έχω προσθέσει κάποιες χρωματιστές οριζόντιες γραμμές οι οποίες υποδεικνύουν σημαντικές ημερομηνίες. Πρώτα το γράφημα του ΤΤ, το οποίο θυμίζω είχε κάνει ΑΜΚ ύψους 526 εκ. ευρώ με αναλογία 1ν/1π προς 3.7 ευρώ.


Η ροζ γραμμή είναι η ημερομηνία αποκοπής του δικαιώματος. Στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση το ΤΤ ανέβηκε πολύ και έπεφτε σταδιακά μέχρι την πράσινη γραμμή όπου ξεκίνησε η διαπραγμάτευση των δικαιωμάτων. Μέχρι και την κίτρινη γραμμή όπου έληξε η διαπραγμάτευση των δικαιωμάτων, η μετοχή έκανε στο μεσοδιάστημα ένα V πέφτοντας τις πρώτες μέρες για να ανέβει τις τελευταίες της περιόδου διαπραγμάτευσης και να πέσει την ημερομηνία λήξης. Μετά προσπάθησε να κινηθεί ανοδικά αλλά σταδιακά υποχωρούσε μέχρι την πορτοκαλί γραμμή όπου έγινε η εισαγωγή των νέων μετοχών. Από εκεί και μετά η μετοχή κινείται υψηλότερα. Σημαντικό είναι όμως να ειπωθεί ότι η διαδικασία της ΑΜΚ του ΤΤ συνέπεσε με τη γενικότερη διόρθωση του ΧΑΑ μέχρι τα μέσα Ιούλη.

Και εδώ το γράφημα της ΕΤΕ που η δική της ΑΜΚ ήταν ύψους 1.25 δις. ευρώ με αναλογία 2ν/9π προς 11.30 για κάθε νέα μετοχή.


Θα θυμάστε ότι η ΕΤΕ είχε ανακοινώσει πολύ αιφνιδιαστικά την ΑΜΚ της. Η πρώτη οριζόντια γραμμή χρώματος γκρι είναι αυτή ακριβώς η ημερομηνία όπου και βούτηξε η ΕΤΕ (αν και τότε η αγορά έδειχνε να ψάχνει μια καλή αφορμή για διόρθωση). Στη συνέχεια έκανε μια προσπάθεια αντίδρασης μέχρι τη ροζ γραμμή όπου έγινε η αποκοπή του δικαιώματος. Συνέχισε πτωτικά μέχρι την πράσινη γραμμή που ξεκίνησε η διαπραγμάτευση των δικαιωμάτων της. Εκεί συνέβη ότι και με το ΤΤ. Η μετοχή έκανε ενα V μέχρι την κίτρινη γραμμή όπου και έληξε η διαπραγμάτευση των δικαιωμάτων της. Σε αντίθεση με το ΤΤ όμως, δεν ξανακοίταξε πίσω. Ανέβαινε μέχρι την είσοδο των νέων μετοχών με εξαίρεση 2 πτωτικές μέρες πριν από την είσοδο των νέων - προεξοφλητική πτώση (πορτοκαλί γραμμή). Η συνέχεια γνωστή όπως φαίνεται και στο διάγραμμα - άνοδος και μόνο άνοδος. Πάλι, εδώ είναι σημαντικό να σημειωθεί όμως ότι η λήξη διαπραγμάτευσης των δικαιωμάτων συνέπεσε με την ανάκαμψη του ΧΑΑ από τις 2100 στα μέσα Ιούλη προς τα επίπεδα που είμαστε σήμερα. Είχε δηλαδή πολύ καλύτερο κλίμα σε σχέση με την εποχή της ΑΜΚ του ΤΤ. Σε ένα βαθμό όρισε και το κλίμα ως, καλώς ή κακώς η μετοχή που επηρεάζει όσο καμία το ΧΑΑ.

Και τώρα Alpha. Μετά από μια πολύ μεγάλη άνοδο. Για να δούμε πως θα το πάει γιατί αυτό το σημερινό μπέρδεψε αρκετά τα πράγματα. Η συνέχεια θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον. Θυμίζω ότι η αναλογία είναι 3ν/10π προς 8 ευρώ. Η μετοχή ξεκινά αύριο από τα 13.71. Για να δώσω και μια επίδραση της ΑΜΚ στην τιμή της αν γινόταν αύριο η αποκοπή, η προσαρμοσμένη τιμή θα ήταν 12.39 ευρώ. Το σίγουρο είναι ότι πολλά θα εξαρτηθούν και από το γενικότερο κλίμα στις αγορές κατά τις κρίσιμες ημερομηνίες της ΑΜΚ. Φυσικά, αν κάποιος πιστεύει στην Alpha σαν εταιρία μπαίνει στην αύξηση και δεν ασχολείται με παροδικές κυμάνσεις. Οι υπόλοιποι όμως μάλλον θα ασχοληθούν λίγο ή πολύ...ακόμα κι αν δεν είναι και πολύ της Πίστεως!

Σχετικές μετοχές:
ΑΛΦΑ ΕΤΕ ΤΤ
Σχόλια

20/10 00:25  favlos
Φίλε ανάθεμα εξαιρετικό.Η περιγραφή και η σύγκριση είναι η πρώτη ενεργεια του παίκτη.
Θα ακολουθήσω ακριβώς τα περιγραφόμενα και ό,τι έκανα σε παρόμοιες περιπτώσεις.Αν δεν δώσει ευκαιρία δεν μπαίνω.Θα την έχουμε απο κοντά πιστοί και άπιστοι.
20/10 00:30  anathema_g13
Favlos, ευχαριστώ φίλε. Αυτό το σημερινό, πάντως, έδειξε ότι τα "μεγάλα παιδιά" έχουν σκοπό να μας μπερδέψουν αλλά θα τη βγάλουμε την άκρη. Το θέμα είναι πως θα παίξουν το παιχνίδι και αν θα τους κάνει τις χάρες και η αγορά εν γένει ώστε να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους! Ό, τι και να κάνει κανείς, ακόμα κι αν δεν μπλεχτεί καθόλου, πολλά μάτια θα είναι πάνω της!
20/10 01:10  quant
Ταλέντο;.. Ποιο ταλέντο;
Τα "μεγάλα παιδιά" όπως κάποια παιδιά μη μαθημένα στις κακουχίες, θέλουν δωράκια κι ας πεινά ο πατέρας και η μάνα. Και η ζωή ασφαλώς συνεχίζεται, κάποιο θα θαυμάζουν, κάποιοι θα μισούν και κάποιοι θα αδιαφορούν.
20/10 01:22  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Καλησπέρα Φίλτατε
Εγώ που "παίζω" τράπεζες, έχω ασχοληθεί με την ΑΛΦΑ 3 φορές.
Την 1η ήταν στις 4/5 με τον ΓΔ στις 2096. Την έδωσα (500τεμ) στις 7/5 με τον ΓΔ στις 2141, στα 8,88, με 14,54% καθαρά (+560 Ε), μια και μου φάνηκε υπερβολική άνοδος για 3 μέρες.
Την 2η ήταν στις 13/5 (ΓΔ στις 2136) 300 Χ 7,91 και στις 21/5 (ΓΔ στις 2251) άλλα 200 Χ 8,46 Ε.
Λόγω της βουτιάς του ΓΔ με την ΑΜΚ της ΕΤΕ φοβήθηκα και τα έδωσα και τα 500 στις 17/6 με τον ΓΔ στις 2162, βγάζοντας όλα κι όλα 207 Ε (4,80%).
Την 3η φορά ήταν στις 9/9 (ΓΔ 2136) 380 Χ 11,79 και στις 25/9 (ΓΔ 2534) άλλα 120 Χ 12,28, επηρεασμένος από το PLACEMENT της FIDELITY (2,5% του ΜΚ στα 12,12).
Την Πέμτη 15/10 (ΓΔ 2856), τα έδωσα όλα στα 13,86 με +910 Ε ή 15,27% καθαρά, γιατί μου φάνηκε ότι ξεκινά διόρθωση. Την επόμενη μέρα έσκασε το θέμα της ΑΜΚ και το χαρτί έκλεισε με -6% περίπου.
Σήμερα τα είδες.
Έχω εμπιστοσύνη στο χαρτί και θα το ξανασκεφτώ αφού "κόψει" το δικαίωμα, για να μην μπλέξω στην ΑΜΚ. Ανάλογα βέβαια με το κλίμα που θα έχει διαμορφωθεί.
Με το ΓΔ στις 3000 πάντως είναι μεγάλο το ρίσκο για νέες τοποθετήσεις κι εγώ σκέφτομαι σοβαρά να τα σπρώξω και τα υπόλοιπα (2000 ΚΥΠΡ, 200 ΕΤΕ, 500 ΜΥΤΙΛ και 6 συμβόλαια του 20άρη που έκανα τη μακακία και τα πήρα στα 1552,50 την ίδια μέρα που έδωσα την ΑΛΦΑ κι ως τώρα μ' έχουν λαχταρήσει). Ίσως κι αύριο αν καταφέρει να πλησιάσει τις 1560-70 ο 20άρης να βγω τελείως γιατί προβλέπω ότι δεν έχει άλλη δυναμική το ΧΑΑ και μάλλον χρωστάει κι ένα πισωγύρισμα, ειδικά αν ξεκινήσουν τα ξένα.
Τώρα θα μου πεις γιατί στά'γραψα όλα αυτά.
Μα σε κουβέντα να βρισκόμαστε (χώρια που εκτιμώ την γνώμη σου)...
20/10 01:27  anathema_g13
quant,
σύμφωνοι σε όσα λες. Απλά, κάθε φορά ανάλογα και με το κλίμα παίζουν το παιχνίδι τους και με άλλους κανόνες που πρέπει ο ενδιαφερόμενος να αποκωδικοποιήσει αν θέλει να πάρει μέρος. Και φυσικά μετά κάποιοι θα θαυμάζουν (εαυτούς και αλλήλους), κάποιοι θα μισούν (τους πάντες εκτός από τον εαυτό τους) και κάποιοι θα αδιαφορούν (για όλα και για όλους).
20/10 01:37  anathema_g13
Σόλωνα,
αν θυμάσαι σου είχα πει ότι έπαιρνες μεγάλο ρίσκο με τα συμβόλαια τότε. Αν και τελικά, όπως φαίνεται, θα την σκαπουλάρεις πάλι! :)
Αν το σκεφτείς εκείνη τη μέρα πούλησες ΑΛΦΑ στα ψηλά της και αγόρασες το δείκτη που συμμετέχει και η ΑΛΦΑ στα ψηλά του. Δηλαδή, αν θα είχες κέρδη από τα long, θα είχες και από την AΛΦΑ κι άλλα χωρίς διπλές προμήθειες και άγχη. Ήταν λίγο αυτοαναιρούμενο παίξιμο. Σου έμεινε όμως ότι κεφαλαιοποίησες κέρδη.
Στην Alpha έκανα 9 κινήσεις από τον περασμένο Οκτώβρη που ενεργοποιήθηκα στο ΧΑΑ ξανα.Τότε μπήκα με αγορά στα 10.00, είδα το Χριστό - φαντάρο στην πτώση με ενδιάμεσα trades (γι΄αυτό και οι 9 κινήσεις) και βγήκα στα 12.3 τελικά τέλη Αυγούστου περίπου. Μετά δεν ξαναασχολήθηκα με τράπεζες - αρκετά με αυτές! :)
Αλλά οι ΑΜΚ είναι καλές αν σου κάτσει το timing!
20/10 01:44  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Έχεις δίκηο φίλε μου. Την ΑΛΦΑ την έδωσα όταν είδα ότι δεν έβγαινε η επιλογή μου (πήγαινα βασικά για ΙΝΤRADAΥ ή το πολύ για την Παρασκευή) και θα προέκυπτε θέμα ρευστότητας, οπότε ήθελα να είμαι καλυμένος. Τελικά μετά την πτώση της Παρασκευής χρειάστηκε και μικρό μέρος του ποσού της ΑΛΦΑ.
20/10 01:51  quant
Για να χρειαστεί να αποκωδικοποιήσεις κάτι, δε νομίζεις ότι απαιτείται η ύπαρξη κάποιου κώδικα;
Από τότε που υπάρχουν Αγορές, παίζεται το παιχνίδι της συσσώρευσης και της διανομής.
Σήμερα ακούμε για την υπερβάλλουσα ρευστότητα. Άκουσα μέχρι και πως το "έξυπνο χρήμα" ετοιμάζεται - λέει - να εισέλθει.
Κοιτώντας πίσω στο χρόνο, όλα τα charts, βλέπει κανείς σήμερα, συσσώρευση ή διανομή;
Μα - μπορεί να πει κάποιος - αυτή τη φορά μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα. Κανένα πρόβλημα, αν και μέχρι χθες ποτέ δεν ήταν. Απλώς όσο πιο αντιθετικά "δουλέψουν" τόσο μεγαλύτερο πόνο θα προκαλέσουν. Σε ποιον; Ω! Μα προφανώς όχι στους ανθρώπους των Αγορών. Εδώ λοιπόν, πρέπει να απαντήσει κανείς στο εξής: "Είμαι άνθρωπος των Αγορών; Γνωρίζω βρε αδελφέ πώς σκέφτεται έστω κι ένα 'μεγάλο παιδί'"; Εάν η απάντηση είναι ναι, τότε προχωρά. Εάν όχι, συνεχίζει να βλέπει την πραγματικότητα κατάματα και προσπαθεί να αγωνιστεί για την καλυτέρευσή της, χωρίς προφανώς να νοιάζεται για την μείωση του bonus του CEO.
Καληνύχτα.
20/10 02:22  anathema_g13
Δηλαδή, Σόλων, πρώτα πήρες τα συμβόλαια και μετά έδωσες την ΑΛΦΑ; Νόμιζα ότι είχε γίνει ανάποδα, mea culpa!

Quant, προφανώς και είμαι ένας ερασιτέχνης που ασχολείται με την αγορά και πολύ απέχω από το να πω ότι γνωρίζω το σκεπτικό τους - υποθέτω μόνο. Και στην τελική, αν αποκόψεις το χρηματιστήριο από το τι γίνεται εκεί έξω θα συμπεράνεις, και θα συμφωνήσεις σε αυτό φαντάζομαι, ότι περισσότερο έχουμε να κάνουμε με διαμόρφωση συνθηκών εκ των έσω παρά με αποτύπωση εξωτερικών συνθηκών.
Σχετικά με το τελευταίο που λες εκεί εντοπίζω ένα σφάλμα λογικής που έχω αναφέρει αρκετές φορές εδώ και αλλού. Ότι όλοι όσοι συνθέτουμε τον κόσμο των μικροεπενδυτών είμαστε το ίδιο υποκριτές με αυτούς που απαιτούμε να είναι πιο διαφανείς. Εξηγούμαι: Δεν μπορείς να το παίζεις ιδεολόγος και εξοργισμένος με το ότι οι τράπεζες έχουν υπερκέρδη και είναι εκμεταλλευτές αλλά ταυτόχρονα να είσαι μέτοχός τους. Είναι οξύμωρο σχήμα. Γιατί, θεωρητικά, το να είσαι μέτοχος σημαίνει ότι προσδοκάς αύξηση κερδοφορίας, αύξηση της τιμής της μετοχής και άρα κέρδος και για σένα. Οπότε γιατί φωνάζεις αν παίζεις στο παιχνίδι; Ή γιατί αγοράζεις μετοχές με γνώμονα το πολιτικό κόμμα που θα αλλάξει και θα φέρει την άνοιξη στο χαρτί - δεν γίνεσαι το ίδιο με αυτούς που περιμένεις να κινήσουν να νήματα; Και όλα αυτά δεν είναι λογικό να είναι εύκολο να ερμηνευτούν από ισχυρότερους ώστε να σου δώσουν και την ψευδαίσθηση και ικανοποίηση της επιτυχίας;
Καλό βράδυ!
20/10 03:00  KYRIAKOS.ARISTOS
προσεξτε την αλφα
τα πραγματα ειναι πιο ελεγχομενα στην περιπτωση τησ απ οτι στην εθνικη.
συν που το παθημα με την εθνικη οδηγει σε αντιθετεσ θπερβολεσ.
ολοι οι μικροι αγοραζουν μην τυχον και τουσ ξεφυγει.
δεν ειναι τυχαιο οτι η ανακοινωση εγινε παρασκευη.
ετσι ειχε χρονο να "ηρεμησει" για μην φαει μεγαλη πτωση οπωσ η ετε.
μου φαινεται πολυ οργανωμενο...
20/10 11:52  anathema_g13
KYRIAKOS
έχω κι εγώ την αίσθηση ότι πολλοί μπήκαν τη Δευτέρα φοβούμενοι μην μείνουν απ' έξω μετά την πτώση της Παρασκευής έχοντας στο μυαλό τους την πορεία της ΕΤΕ. Γι' αυτό ανάφερα και τη γενικότερη συγκυρία την περίοδο των ΑΜΚ ΤΤ και ΕΤΕ. Πολλά θα παιχτούν βάσει κλίματος αλλά όσο η Alhpa δε διορθώνει δεν ανακατεύομαι. Θα αγοράσω μια μετοχή στα υψηλά της επειδή θα κάνει ΑΜΚ; Δε μου κάθεται! :)
20/10 12:15  KYRIAKOS.ARISTOS
καλημερα αναθεμα.
συμφωνω απολυτως αναθεμααα..
20/10 12:23  haros
που να μπλεκω τωρα σε τετοια σχεδια,οι εποχες ειναι περιεργες..ολες οι μεγαλες θα κανουν ΑΜΚ,ας κανουν,αλλα τα ματια του λαγου και αλλα της κουκουβαγιας,αλλη εποχη και αλλη τραπεζα η ΕΤΕ τοτε που εκανε ΑΜΚ και αλλη η αλφα και οι υπολοιπες τωρα..εμεις περασαμε και επιβιωσαμε απο τον αρμαγεδωνα της κρισης,σιγα μην τρεξουμε για να βγαλουμε λεφτα απο τις ΑΜΚ,προσπαθωντας να τους κερδισουμε στο ιδιο τους το παιχνιδι...εγω σεμνα,ταπεινα και μπαουλατα..ΟΤΕ,ΕΛΛΑΚΤΩΡ και ξερο ψωμι..
20/10 12:24  haros
εδω μια μικροαρπαχτη (με μικρο ποσο)πηγα να κανω με την αμκ του υγεια και αμφιβαλλω αν θα μου βγει κιολας..
20/10 12:33  anathema_g13
Αφού ο Βγενόπουλος πρώτα βάζει το εθνικό συμφέρον πλέον!
Φαντάζεσαι δηλαδή τι...υπερκέρδη θα βγάλει πάλι η MIG! Δεν έχω πάρει ποτέ μετοχή που εμπλέκεται ο Βγενό. Είναι φοβερή περίπτωση και ακόμα δεν έχω κατασταλάξει στην άποψη μου για αυτόν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όποτε μιλάει κάνει τους πάντες να ασχολούνται μαζί του!
Για την Alpha όσο δεν έρχεται σε επίπεδα που θα νιώθω άνετα να μπλέξω στα χωράφια της δεν κάνω τίποτα - ας βγάλουν οι άλλοι! :)
Προς το παρόν αρκούμαι σε παντελονιάσματα. Λίγα απο ΚΛΜ, λίγα από ΙΜΠΕ, θα τη βγάλουμε και σήμερα!
Ο ΟΤΕ κολόνα πάντως και πια είναι και η μεγαλύτερη θέση μου μετά από τις μικροπωλήσεις στα άλλα. Με βλέπω να τον τραγουδάμε μαζί σε λίγο καιρό! :)
20/10 12:39  haros
εγω φιλε εχω κατασταλαξει ΑΠΟΛΥΤΑ για τον βγενο..αν ομως εκφραστω,θα σου κατεβασουν το μπλογκ λογω ασεμνου περιεχομενου..θα σου πω την πολιτισμενη εκδοχη.ο ανθρωπος εχει συνδρομο μπερλουσκονι και στρωνει μεθοδικα το χαλι πανω στο οποιο θα πατησει..δεν εχει δει ομως την τρυπα απο κατω..οσο για μιγ,κερδη?? τι ειναι αυτο?? μονο η ΟΑ ,για μια ΤΡΙΕΤΙΑ θα φερνει ζημιες να φανε και οι κοτες..
20/10 12:44  1233333333
παιδια να ρωτησω κατι...αν αγορασω σημερα αλφα θα δικαιουμαι το 10-3 για το δικαιωμα;
θα μπορω δηλαδη να αγορασω και τις καινουριες;
και δευτερον...
για ατε τι βλεπετε καθοτι εκανα τη βλακεια να την παρω στα 2.30...να τη στειλω;
ευχαριστω...
20/10 12:45  haros
η μιγ υπηρξε για εμενα η μεγαλυτερη επενδυτικη αποτυχια μου,στα πολλα χρονια που ασχολουμαι με το ΧΑΑ..τον μετρησα λαθος.νομιζα οτι ηταν ενα πανεξυπνο αποφασιστικο λαμογιο που θα ξελασπωνε τους μετοχους που τον εμπιστευτηκαν.ο ανθρωπος αποδειχθηκε ενας μεγαλομανης wannabe μπερλουσκονι.τελος παντων,ας μην ξυνω πληγες...
20/10 12:48  anathema_g13
Λες να έχει τέτοιες βλέψεις; Πάντως έναν αέρα ανωτερότητας τον έχει. Αυτό συνήθως συμβαίνει ή με άτομα πολύ ικανά ή με άτομα πολύ φαντασμένα. Προφανώς εσύ λες ότι ανήκει στη δεύτερη ομάδα. Δεν ξέρω. Μένω στο ότι έχει ενδιαφέρον να τον παρακολουθείς στο τι κάνει και στο τι δηλώνει. Πάντα βγάζει ειδήσεις. Πάντως σε ότι έχει να κάνει με τις μετοχές του εμένα, προσωπικά, δε με εμπνέει. Θες τις αναγγελίες για ΑΜΚ στη MIG που γίνονται γυριστές; Παραδείγματα όπως το πρόσφατο με τα δικαιώματα του ΥΓΕΙΑ; Ανοδικό χρηματιστήριο έχουμε εδώ και τόσο καιρό, τόσα χαρτιά ανεβαίνουν - τι έπρεπε να κάνω; ΝΑ τον πιστέψω και μετά να γράφω στα fora ότι ο Βγενό έτσι και ότι η MIG απογειώνεται κτλ. ;
20/10 12:53  1233333333
αναθεμα με λαμβανεις;
20/10 12:53  1233333333
δωσε μου τα φωτα σου γιατι ειναι επειγον...σορρυ που κανω ασχετες ερωτησεις μα ειμαι πρωταρης εδω...thnx
20/10 12:54  haros
κοιτα,αν παρακουλουθησεις τους δημοσιους λογους του(οι οποιοι ειναι πολυ πιασαρικοι και εχουν ΑΠΟΛΥΤΑ πολιτικη χροια),αλλα κυριως τις επιχειρηματικες του κινησεις,θα οδηγηθεις αβιαστα στο συμπερασμα αυτο..παρε για παραδειγμα την τελευταια κινηση με ΟΑ..ο ΣΩΤΗΡΑΣ ηρθε..(το ποσο θα στοιχισει η υποθεση αυτη στην εταιρεια του,αδιαφορο,αυτος ΣΩΤΗΡΑΣ πλασαριστηκε στο ευρυ κοινο...στην δελτα μειωσε πριν καιρο την τιμη του γαλακτος,ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ βλεπεις για τον μεσο νοικοκοιρη,η βιβα ειναι οριακα κερδοφορος..τωρα βαζει το κοινωνικο συμφερον πανω απο το επιχειρηματικο..χεσε μας..)
20/10 12:54  anathema_g13
1233333333
Μέχρι να γίνει και η αποκοπή δικαιούσαι κανονικά ανάλογα με τις μετοχές που θα έχεις ήδη πάρει. Ακόμα δεν έχουν βγει οι ημερομηνίες αποκοπής κτλ. Η μετοχή διαπραγματεύεται με το δικαίωμα στην τιμή της.
Με την ΑΤΕ δεν μπορώ να σου πω, δεν την παρακολουθώ. Ως κρατική τράπεζα που είναι δεν με απασχολεί σε τέτοιους καιρούς. Εσύ ξέρεις καλύτερα. Φαντάζομαι θα είχες κάποιο λόγο όταν την αγόραζες αν και την πήρες στα ψηλά της, η αλήθεια είναι.
20/10 12:57  haros
εγω το εχω πει εδω και καιρο.μονη ελπιδα να δουνε φως οι μικρομετοχοι της μιγ,ειναι οι αραβες και οι εφοπλιστες να τον στειλουν σπιτι του..αλλα δεν το βλεπω,προφανως τους κραταει απο τα αντιδια...
20/10 13:00  1233333333
η αλφα μου εδωσε καλο κερδος το τελευταιο τριμηνο ειναι η αληθεια...
τωρα για την ατε επιπολαιοτητα θα το χαρακτηριζα...την πηρα δυο μερες πριν ο υπουργος βγει και ακυρωσει τη συγχωνευση με το ΤΤ ...
ευχαριστω οπως και να χει...
20/10 13:00  anathema_g13
123333333
Ποια φώτα φίλε μου; Η ΔΕΗ είμαι; :)

haros,
το ότι προβάλλεται πολύ από τα media είναι γεγονός. Και προβάλλεται ως ιππότης στο άσπρο άλογο. Ακόμα και το παράδειγμα του ΠΑΟ να πάρεις βγάζεις συμπεράσματα. Ο κόσμος ήταν στους δρόμους για να φύγει ο Τζίγγερ, βγήκε ο Βγενό σαν σωτήρας, έλεγε για απεριόριστο budget και μετά από λίγο καιρό έκανε στην άκρη...για το καλό της ομάδας (το παναθηναϊκό συμφέρον πάνω από το επιχειρηματικό). Μπορεί να μην έχει σχέση με την εταιρική διαχείριση της MIG αυτό αλλά νομίζω δείχνει πως του αρέσει να παίζει το παιχνίδι.
20/10 13:02  anathema_g13
1233333333
Ακόμα και να συγχωνεύονταν ΑΤΕ - ΤΤ γιατί αυτό θα έπρεπε να ανεβάσει τις τιμές τους; Εμένα εκείνο το σκηνικό μου είχε φανεί παράλογο. Πιο πολύ θα ανησυχούσα σαν μέτοχος παρά θα χαιρόμουν με μια τέτοια εξέλιξη.
Καλά ξεμπερδέματα και καλά κέρδη να έχεις φίλε!
20/10 13:08  haros
κοιτα,ακομα και στην τρυφιλαρα ειχε μπλεξει αγρια την μιγ..ετοιμαζοταν να μετονομασει το νεο γηπεδο<<μαρφιν αρενα>>,δινοντας ενα τεραστιο ποσο,αυτο ειχε δημοσιευτει και δεν ειχε διαψευστει,μαλιστα νομιζω ισχυει ακομα,ειχε δωσει υπερογκο για τα δεδομενα της πιατσας ποσο για διαφημηση της βιβα στις φανελλες ομαδας της α εθνικης,ασε σου λεω,ο ανθρωπος χρησιμοποιει την μιγ για τους δικους του σκοπους..
20/10 14:10  anathema_g13
Αν το σκεφτείς έχει μπλεχτεί στη μεγαλύτερη ομάδα της Αθήνας βλέποντας ότι υπήρχε λαϊκό έρεισμα και στη μεγαλύτερη της Θεσσαλονίκης χορηγικά. Βορράς και Νότος δηλαδή. Αυτό το χρυσαφί Molto στη φανέλα του ΠΑΟΚ πάντως είναι...:)
Και μπορεί να μη δείχνουν πολλά αυτά σε σχέση με τις εταιρίες του αλλά είναι ενδεικτικά του τρόπου σκέψης του. Η περίπτωση να ονομαστεί το γήπεδο Marfin Arena νομίζω δεν έχει αποκλειστεί ακόμα - αυτό είναι κάτι που γίνεται όμως γενικά στα γήπεδα ανά την Ευρώπη.
Τέλος πάντων, θα δούμε και τα μελλοντικά του δείγματα γραφής.
20/10 15:08  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
g13
κι εγώ πιστεύω ότι ο Βγενό έχει την "εικόνα του" σε πρώτη προτεραιότητα.
Και με την ευκαιρία της επίσκεψης να σε ενημερώσω ότι έκλεισα τα 4 από τα 6 συμβόλαια με το μυθώδες κέρδος των 4,80 Ε.
Αγωνίες τέλος.
Για τα υπόλοιπα το σκέφτομαι...
20/10 15:14  anathema_g13
Τώρα δεν είσαι πιο άνετος; Άφησες και 2 ανοικτά σε περίπτωση που συνεχιστεί αυτή η ανάβαση, έχεις και ρευστό αν εντοπίσεις κάποια καλή ευκαιρία σε τυχούσα οπισθοχώρηση. Νομίζω καλά έκανες. Αν συνεχίσει να ανεβαίνει θα με κυνηγάς βέβαια αλλά σκέψου το εξής: Πόσο σε πείθει για μονοκόμματη συνέχιση της ανόδου; Και ακόμα κι αν συνεχίσει να ανεβαίνει θα έχεις κέρδη από τις υπόλοιπες μετοχικές θέσεις σου και από τα 2 συμβόλαια που ξέμειναν. Και πάνω από όλα θα είσαι πιο ψύχραιμος άρα λιγότερο επιρρεπής σε βιαστικές κινήσεις.
20/10 15:28  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Συμφωνώ απόλυτα. Πέρασα "άσκημο" ΠΣΚ και η απόφαση ήταν ειλημένη. Ανακουφίστηκα και δεν με νοιάζει όπου κι αν πάει.
Δεν βλέπω πάντως άλλη άνοδο, αλλά ούτε και σοβαρή διόρθωση.
Αν και αστειεύτηκες, θέλω να ξέρεις ότι ο μόνος που τα βάζω μαζί του, για τις "επενδυτικές" επιλογές, είναι ο κ. Ασχετάκης και ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ. Φερ' ειπείν, ποτέ δεν αισθάνθηκα ότι μου έφταιγε ο Παπαντωνίου, για το γεγονός ότι από +300% το '99 βρέθηκα και ελαφρά μείον...
20/10 15:36  anathema_g13
Ακριβώς έτσι είναι φίλε μου.
Εγώ δεν έχω πρόβλημα να λέω τι κινήσεις κάνω αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να λέω στον καθένα τι να κάνει ούτε να έχω γνώμη για κάθε μετοχή του tableau. Παρακολουθώ 30 - 40 μετοχές κατά κύριο λόγο από όλο το εύρος του ΧΑΑ και σε αυτές κινούμαι. Και ούτε μπορώ να πω σε κάποιον "Εσύ φταις" αν κάτι δε μου βγει. Συνήθως το κεφάλι μας φταίει. Τότε, το '99, υπάρχουν τεράστιες ευθύνες σε πολιτική ηγεσία αλλά, τελικά, ο καθένας είναι υπεύθυνος για την τσέπη του. Όταν ένας μεροκαματιάρης έβγαζε ένα μισθό κάθε μέρα θα έπρεπε να σκεφτεί και ότι αυτό, όπως και να το κάνεις. ούτε λογικό ήταν ούτε θα μπορούσε να συμβαίνει για πολύ καιρό.
Άσε που επειδή σε συμπαθώ, αγχώνομαι και για τις δικές σου κινήσεις κάθε φορά που τις συζητάμε! :)
20/10 15:49  KYRIAKOS.ARISTOS
Ο κος μιγ ειναι το ιδιο φαταουλας οσο και ο κος αλαπισ.
αν και δεν νομιζω πως παιρνει ο ιδιος τις αποφασεισ.
οι μεγαλοι τις παιρνουν. οι απο πανω του.
αυτος εκτελει και απλα θελει τουλαχιστον να νιωθει σπουδαιοσ.
ειδατε τα μακροοικονομικα usa?
ειδατε η ευρωπη λογικη αντιδραση?
ειδατε χαα...
20/10 16:02  anathema_g13
Δεν ήταν στα επίπεδα που αναμένονταν τα μάκρο. Ούτε οι οικοδομικές άδειες ούτε οι νέες κατοικίες ούτε ο δείκτης τιμών παραγωγού.
Στα εταιρικά με εξαίρεση μερικές εταιρίες όπως η Apple χθες, αυτό που συμβαίνει περισσότερο είναι να βγαίνουν κέρδη λίγο καλύτερα των εκτιμήσεων αλλά έσοδα/τζίροι κάτω από τα αναμενόμενα. Τα κέρδη είναι λόγω περιορισμού δαπανών, απολύσεων κτλ δηλαδή. Οπότε δεν μιλάμε για ανάκαμψη αλλά για ισορρόπηση ακόμα.
Στην Ευρώπη υπήρχε άμεση αντίδραση στα μάκρο των 3:30 και τώρα προσπαθούν να μαζέψουν λίγο πάλι. Εμείς εδώ στον κόσμο μας! :)
20/10 16:11  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
1. τα αισθήματα είναι αμοιβαία
2. μην μου αγχώνεσαι και !
3. παρά τα τελ. μάκρο η αγορές δεν δείχνουν νάχουν όρεξη για διόρθωση, έ?
20/10 16:44  KYRIAKOS.ARISTOS
@αναθεμα
μενω στους τζιρουσ
η αυξηση τζιρου ειναι η πραγματικη αρχη αναπτηξησ.
δεν νομιζω πως ειναι ισορροπηση μαλλον θα το ελεγα επιβραδυνση της ταχυτητας με την οποια θα πιασουμε πατο.
δεν τον πιασαμε ακομα στην πραγματικη οικονομια ( τον πατο εννοω ).
20/10 16:55  KYRIAKOS.ARISTOS
Κυριοι καλησπερα σασ

@αναθεμα
ευχαριστω για την φιλοξενια
20/10 17:14  anathema_g13
Σόλων,
έτσι φαίνεται αλλά κάτσε να δούμε την εξέλιξη στην Αμερική γιατί τα πράγματα είναι οριακά. Πάντως πρέπει να γίνει μια διόρθωση αλλά όσο την περιμένουν όλοι, δεν έρχεται. Σκέψου αυτούς που την περιμένουν εδώ και 6 μήνες!

ΚYRIAKOS,
τώρα νομίζω ότι ξύνουμε τον πάτο, σε 2 - 3 μήνες αναμένεται να κορυφωθεί και η ανεργία στις ΗΠΑ (πάνω από 10%), ένα από τα πιο αργά μεγέθη. Εδώ είναι το στοίχημα των αγορών που παίζουν ανάκαμψη τύπου V. Προσωπικά, φοβάμαι ότι η καλύτερη περίπτωση θα είναι το W. Ακόμα δεν έχουν αποσυρθεί πολλά μέτρα στήριξης. Λένε ότι αυτό είναι πρόωρο και ριψοκίνδυνο. Λοιπόν, ανάπτυξη με απολύσεις και χωρίς τζίρο δεν διατηρείται. Επίσης, το αδύναμο δολάριο υποδηλώνει σοβαρές αδυναμίες. Αλλά εδώ και καιρό θέλουν τις αγορές πάνω ως διέξοδο. Σε περίπτωση που τα εταιρικά μεγέθη δεν αρχίσουν στα επόμενα τρίμηνα να μιλάνε για βελτίωση τζίρου/εσόδων και αποσυρθούν και τα μέτρα στήριξη τα πράγματα δε θα είναι καθόλου εύκολα.
Να είσαι καλά φίλε, καλό απόγευμα!
20/10 17:26  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
g13
ευτυχώς ο φίλος μου ο Ασχετάκης έχασε την υπομονή του νωρίτερα, αλλιώς θα είχε χάσει όλη σχεδόν την άνοδο...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
13 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Ιστολόγιο για να περνάει η ώρα.
Θέματα όχι μόνο οικονομικά, χρηματιστηριακά κτλ.
Πλακίτσα θα κάνουμε (όποιος θέλει δηλαδή)
...και μεταξύ σοβαρού και αστείου θα γίνουμε εκατομμυριούχοι!
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις