Anathema's Lair
1 ή 2 πράγματα που μου κάνουν εντύπωση
Λίγα λόγια για εμένα
Μυημένος, όπως οι περισσότεροι, την περίοδο του αείμνηστου '99 στο ΧΑΑ. Δεν είμαι γκουρού, δεν είμαι επαγγελματίας, δεν είμαι αναλυτής. Είμαι όμως ξεροκέφαλος!
Σύνδεσμοι


Στόχαστρο
2354 αναγνώστες
Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2009
20:17

Θα σας τραβούσε την προσοχή το διάγραμμα αυτής της μετοχής;


Σήμερα έγινε μαζεματάκι και προσπάθεια ανεβάσματος της μετοχής έξω από το εύρος διακύμανσης που κινείται εδώ και καιρό και το οποίο στενεύει όλο και περισσότερο. Το κλίμα αυτή τη στιγμή που γράφω δεν είναι καλό στην Αμερική αλλά σε κάθε περίπτωση χρωστάμε διόρθωση για την Δευτέρα αν οι Αμερικάνοι δεν κλείσουν θετικοί αφού η πτώση δεν μας πρόλαβε σήμερα (λέμε τώρα). Υποθέτοντας ότι και η εν λόγω μετοχή διορθώνει και επανέρχεται μέσα στον σχηματισμό δε μοιάζει πολύ πιθανό να φύγει μόλις ομαλοποιηθεί το κλίμα γενικότερα; Η κίνηση μέσα στο πορτοκαλί παραλληλόγραμμο ήταν άνω του 50%. Σε αυτή τη φάση και με ένα 30% δε θα έχω παράπονο. Σημειώνω ότι τα θεμελιώδη της στηρίζουν άνετα υψηλότερες αποτιμήσεις. Το P/E της με βάση τα εξαμηνιαία κέρδη και την τωρινή κεφαλαιοποίησή της είναι μονοψήφιο, ταμείο έχει, δανειακές υποχρεώσεις όχι. Σκοπίμως δεν έβαλα το όνομα της αν και έδωσα αρκετά στοιχεία. Δείτε το σαν κουίζ. Προσωπικά, αποτελεί ένα υποψήφιο "θύμα" μου από Δευτέρα. Από την άλλη κι εγώ αποτελώ ένα υποψήφιο "θύμα" της έτσι και δεν φερθεί σωστά. Αυτό ισχύει με κάθε μετοχή και σε κάθε περίοδο όμως. Θέση, πάντως, δεν έχω ανοίξει ακόμα σε αυτήν. Για Δευτέρα - Τρίτη αν πάνε τα πράγματα όπως τα θέλω σκέφτομαι σοβαρά να το κάνω. Σήμερα είχα την εντολή έτοιμη αλλά δεν την έδινα περιμένοντας την Αμερική μιας και κάτι δε μου άρεσε.

Ακούω γνώμες, ακούω και μαντεψιές για το ποια μπορεί να είναι η μετοχή αυτή. Όποιος το βρει πρώτος τον κερνάω παγωτό!

Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

Παρακαλείται ο Haros να μη μου φάει το λαρύγγι επειδή έβαλα διάγραμμα - Είδες ότι έγραψα και για θεμελιώδη. Επίσης, όποιος επηρεαστεί από τα γραφόμενά μου το κάνει με δική του ευθύνη. Να το σημειώνουμε που και που αυτό. Και, προφανώς, έχω όρεξη για χαλαρή προσέγγιση γιατί σήμερα η συνεδρίαση ήταν γεμάτη προσωπικές μάχες και με κούρασε. Ευτυχώς είναι Παρασκευή!

Σχετικές μετοχές:
ΡΙΛΚΕ
Σχόλια

25/10 15:38  anathema_g13
Δε γράφει μόνο, αγοράζει και πουλάει! :)
25/10 19:01  gerodimos
Μου φαίνεται ήτανε βαριές οι μελιτσάνες και τον πήρε ο ύπνος τον Υδροχόο!
25/10 19:03  Ydroxoos
παλι για εμενα λετε?
Βαρυ φαγητο το ιμαμ.
Ειδα και την Αριαναρα.
το μονο που δεν μου ειπατε ειναι που να παρω την ριλκεν
25/10 19:05  gerodimos
Καλά ρε φαταούλα όλο το ταμπλό θέλεις να πάρεις?
25/10 19:11  Ydroxoos
δες
Αντι να παρω 4 μετοχες καποια χρηματα λεω να παρω 8 ισως και 10 με τα ιδια αντε λιγακι παραπανω.
Διασπορα γιατι ετσι με βολευει και ο χρονος και οτι δεν γινεται να στραβωσει παντου και μαζι
25/10 19:20  gerodimos
Δικές σου οι επενδυτικές επιλογές!
25/10 20:01  Ydroxoos
βαθυστοχαστο σχολιο...
Αντι να βοηθησεις τον Μιχαλη πετας εκει ενα επενδυτικες επιλογες και καθαρισες
25/10 20:12  gerodimos
Δεν φτάνει που σκάζω για τις δικές μου κινήσεις, θες να χολοσκάω και για τις δικές σου?
25/10 20:19  Ydroxoos
Σκας που σκας ριξε και κατιτις προς τα εδω μωρε μονοφαγα!
25/10 20:28  gerodimos
Έχουμε μια ζωή μπροστά μας, δεν πρόκειται να φύγει καμία από το ταμπλό, όλες εδώ θα είναι.
Εκτός απ΄αυτές που θα κλείσουν.
Μην ανησυχείς όλες θα τις προλάβουμε!
25/10 20:30  Ydroxoos
καλα δεν ειπαμε και τωρα
Γενικος μιλαω
Ας πουμε σε 2 μηνες
25/10 20:39  gerodimos
Διάβασε πάνω τι γράφει ο Ανάθεμα.

Πλακίτσα θα κάνουμε (όποιος θέλει δηλαδή)
...και μεταξύ σοβαρού και αστείου θα γίνουμε εκατομμυριούχοι!
25/10 20:47  Ydroxoos
αυτο το εκατομμυριουχοι μου αρεσε
Οσο για την πλακιτσα με εχεις δει να κανω και κατι αλλο?
25/10 20:49  gerodimos
Γι΄αυτό σου τόνισα τι γράφει ο Ανάθεμα, ξέρω ότι σου αρέσουν και τα 2, Εκατομμύρια και Πλακίτσα!
25/10 21:22  kikou04
Για τη συγκεκριμένη μετοχή δεν ισχύει η τεχνική ανάλυση ... και δεν ισχύουν ούτε τα θεμελιώδη ... όμως αξίζει καλύτερης αποτίμησης ... αδικείται ... αλλά θα πρέπει να θέλουν πρώτα οι γαμπροί, ίσως ο CEO ... επίσης το θέμα είναι τι θα κάνουν και οι εγκλωβισμένοι που τους τοποθέτησαν αρκετά ψηλότερα.
25/10 21:33  shareholder-cs
Τι θα πει βρε Θοδωρε "δεν ισχύει η τεχνική ανάλυση" για τη συγκεκριμένη μετοχή;
Και "ο χειρισμός" του διαγράμματος με πράξεις που αποτυπώνονται στο διάγραμμα γίνεται, και ανιχνεύεται σε αρκετό βαθμό αν έχεις μια κάποια εμπειρία.
Διάβασες τα σχολιά μου στη προηγούμενη σελίδα του παρόντος άρθρου;
25/10 21:41  kikou04
Χρήστο όταν κάθεσαι και αναρωτιέσαι αν οι εντολές είναι στημένες απο τους market makers ή αν τελικά γίνονται απο την αγορά ... όταν δεν ξέρεις αν οι σαραντάρες χιλιάδες που γίνονται σε κάποιες συνεδριάσεις είναι πραγματικές ή ψεύτικες ... θέλεις εγώ να πω ότι ισχύει τεχνική ανάλυση σε αυτό το χαρτί?
ΟΧΙ δεν ισχύει τίποτα και όποιος επιχειρήσει να προσεγγίσει τεχνικά τέτοια χαρτιά είναι εύκολο εκεί που περιμένει ΑΝΟΔΟ να φάει στο κεφάλι -20% απανωτά και το αντίστροφο ... να περιμένει πτώση και το χαρτί να κλειδώνει στο +20%.

Εγώ Χρήστο λέω ότι τεχνικά δεν προσεγγίζονται χαρτιά σαν αυτό και σαν τη Σελμαν και το υπογράφω κιόλας.
25/10 21:45  Ydroxoos
οκ μαγκες την βαζω στην κατηγορια ΙΝΤΚΑ για ορισμο τιμης αγορας και ειναι αν δεν εχουμε πτωση τα 4 ευρω.
25/10 23:20  shareholder-cs
Θοδωρε δεν διαφωνώ οτι σε χαρτιά με χαμηλούς ογκους το μανιπουλάρισμα ειναι αρκετά ευκολο (κυρίως με τριγωνικές συναλλαγές).
Και οτι εκεί μπορεί να συμβεί το μεγαλύτερο ψάρι να φάει το μικρότερο που νομίζει οτι στήνει...

Αλλά αν ασπαστούμε την αποψη οτι το διάγραμμα είναι τόσο στημένο που δεν μπορείς να βγάλεις ακρη, τότε Θόδωρε ή ρίχνεις τα ζάρια στη τυχη κι οτι κάτσει, ή απέχεις εντελώς...
Αλλωστε μήπως τα μεγαλύτερα χαρτιά δεν μανιπουλάρονται κάποιες φορές;
Απλώς ο "χειριστής" δεν είναι απο το ...Aegaleo city αλλά απο το original City (Λονδίνο) ή τη Φρανκφούρτη. ΛΟΛ
25/10 23:36  kikou04
Δεν έχουν σχέση τέτοια χαρτιά με τα μεγαλύτερα που ασχολούνται οι ξένοι ... Απλούστατα γιατί λόγω απουσίας επενδυτικού κοινού συνήθως παίζει μπάλα μόνο του κάποιο ''σχήμα'' ... αν δεν έχεις και κάποιον αντίπαλο τότε κάνεις ότι θέλεις, βάζεις όσα γκολ θέλεις και κάνει όσες προσποιήσεις θέλεις.

H ασφαλέστερη μέθοδος προσέγγισης τέτοιων χαρτιών (αν δεν έχεις πληροφόρηση) είναι να ξέρεις ποιος είναι ο market maker και να γνωρίζεις το πως κινεί τα χαρτιά του. Ορισμένοι είναι εύκολα προβλέψιμοι, ακόμη ακόμη και απο μια εντολή που μπορεί να στήσουν στο ταμπλό, γίνεται αντιληπτό τι σκοπεύουν να κάνουν.

Επίσης σε τέτοια χαρτιά υπάρχει και η τεχνική του ΄΄Αγοράζω και διακραττώ'' ... εφόσον έχω βρει θεμελιωδώς ικανοποιητικό σημείο εισόδου ... αγοράζω όσα κομμάτια αντέχει η τσέπη μου και τα ξεχνώ, όπως ξεχνάμε τις προθεσμιακές καταθέσεις ... περιμένω πότε θα πάει επί 3 ή επι 4 (μιλώ για τη συγκεκριμένη μετοχή) και εκεί φεύγεις.
Αυτή είναι και η καλύτερη μέθοδος για κάποιον που δεν θέλει να ζαλίζει το κεφάλι του και να κοιτά το ταμπλό σε καθημερινή βάση.
Επιμένω ... το να δω ένα διάγραμμα τέτοιων μετοχών και να βγάλω συμπέρασμα τι θα κάνει σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα το χαρτί μάλλον δεν είναι έξυπνο και μόνο απο τύχη θα ερμηνεύσεις τον market maker.
25/10 23:49  Ydroxoos
Ο σχεδιασμος σε τετοιες περιπτωσεις γινεται αφου και μονον η αγορα μεινει στασιμη στα ιδια επιπεδα οποτε και αναζητας καποια χαρτια που ισως να κανουν καποια κινηση.
Ποτε δεν ασχολισε ουσιαστικα με την περιφερεια η οποια υπαρχει στο ταμπλο για ενα και μονον λογο
Να αποτελουν το ντεκορ για να μην φαινεται αδειος ο χωρος.
Αν παρουμε ομως τις υπολοιπες 2 περιπτωσεις τις ΜΗ στασιμης στα ιδια επιπεδα αγορας τοτε αυτα τα χαρτια ειναι αχρηστα και απλα σου καταλαμβανουν χωρο να μην πω οτι σε μπερδευουν κιολας.

Η μεγαλυτερη ομως ζημια ειναι οταν η αγορα κινηται σε ενα πλαγιο καναλι και αυτα πεφτουν.
Συμβουλη μου σε αυτα τα χαρτια μικρης-μεσαιας κεφαλαιοποιησεις ειναι το stop loss στο 10%
25/10 23:52  PREMIUM
Επί 3. επί 4 !

Τέτοια να ακούω φίλε kikou (4:-)

Αν αυτή με το τυφλό οικόπεδο τόσο, η διπλανή με το...τρίφατσο...πόσο ;-)
25/10 23:59  Ydroxoos
Α και κατι αλλο στα διαγραμματα με τα σαπακοχαρτα.
Πριν χρονια η κυρια καποια ηλικιας η οποια κληρονομισε το ποσοστο του συζιγου τις σε εργοστασιο εδωσε εντολη πωλησεις οχι σε τιμη μετοχης αλλα στο ποσο που χρωστουσε στον τοκογλυφο λογω καζινου.
Μπας και ο τεχνικος αναλυτης τις εποχης εκεινης εβαλε και αυτο μεσα στην τεχνικη αναλυση του?(εγω εκανα την πραξη)
26/10 00:07  favlos
Η ΡΙΛΚΕ καιρό ψάχνει ευκαιρία να ξεπεταχτεί.
Απο 22/9 έχει φημολογία.
http://favlos.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=20382&blid=31

Καζίνο,πωλήσεις,κληρονόμος γριά,ωραία πράγματα...;)
26/10 00:12  Ydroxoos
Φιλε φαυλε μπορει ταχαμου και δηθεν να ρωταω για το χαρτι αλλα κοιταξα 2 πραγματα σε αυτο για να βγαλω τιμη αγορας και να εισαι συγουρος οτι το μονο που δεν κοιταξα ηταν το διαγραμα.
Η αναφορα απο εδω απο τον φιλο τον αναθεμα με το διαγραμα του ηταν το να κοιταξω.
Ενδιαφερομε να βγαζουν διαγραματα αλλα οχι για να τα κοιταζω αυτα αλλα για να μπαινω στην διαδικασια να κοιταζω αλλα
26/10 00:14  favlos
Είναι η μέθοδος την πέφτω στην άσχημη για να πλησιάσω την φίλη της που είναι κούκλα...;)

Την γλύτωσε το ΑΕΚΑΚΙ...
26/10 00:30  anathema_g13
Όντως η ΤΑ δεν έχει και πολύ νόημα σε χαρτιά με μικρή εμπορευσιμότητα. Όχι τόσο επειδή δεν πιάνουν οι κανόνες της αλλά επειδή λίγοι ασχολούνται με αυτές τις μετοχές και ακόμα πιο λίγοι ασχολούνται με την τεχνική ανάλυσή τους. Σε αυτό το κομμάτι συμφωνώ με τον kikou.
Αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που επιμένω να αναφέρομαι και στα θεμελιώδη της και να λέω ότι άνετα στηρίζει και τα 6 ευρώ σε αποτίμηση, σε πούμε. Λέω 6 σε αυτή τη φάση που βρίσκεται η αγορά. Αν ανεβαίνουμε και αρχίζουν να κινούνται και τα μικρά περισσότερο άνετα μπορεί να γράψει διψήφιο ειδικά αν το θέλουν και αυτοί που κινούν τα νήματα του χαρτιού. Στην προκειμένη περίπτωση όμως δε μιλάω για διακράτηση αν και θα μπορούσε κανείς να κρατήσει μια μικρή θέση σε αυτή την εταιρία. Αν δεχτούμε ότι ο market - maker την παίζει με ένα συγκεκριμένο τρόπο τότε κρίνοντας από το διάγραμμα μπορεί να πει κανείς ότι πάει να επαναληφθεί η ίδια κίνηση. Όχι με όρους ΤΑ και καταληκτικών σχηματισμών αλλά με όρους τρόπου παιξίματος της μετοχής. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι σύντομα η μετοχή θα κάνει κίνηση και ειδικά αν δεν στραβώσει το κλίμα γενικά. Αλλά ακόμα κι αν δεν κάνει τουλάχιστον δεν θα είμαι σε χαρτί όπως η ΕΝΚΛΩ ή ο ΠΕΤΖΚ που θα τρέμει η ψυχή μου αν κάποια μέρα δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη συνεδρίαση ή οτιδήποτε. Θέλω να πω, είναι σημαντικό επειδή σε αυτά τα χαρτιά το μπες - βγες δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα λόγω μικρών συναλλαγών τουλάχιστον να έχουν κάποια αξία σαν εταιρίες και θεωρώ ότι η συγκεκριμένη είναι μια χαρά στα 4 ευρώ - φτηνή κατά μία έννοια. Λοιπόν, ηρεμήστε και μην πλακωθείτε στις αγορές αύριο να πάει προς τα 4 και λίγο να μπω με την ησυχία μου! :)
26/10 00:41  Ydroxoos
Δες κατι φιλε αναθεμα.
Εμενα για παραδειγμα μου κινησε κατα αρχην το διαγραμα οχι οτι ασχολιθικα με αυτο αλλα γιατι ασχολιθικες εσυ.
Εκεινο που μου τραβιξε επισις την προσοχη ηταν αυτο που ειπες οτι εχει καλα θεμελιωδη.
Αμεσως μετα πηγα και κοιταξα τις τιμες τις σε σχεση με τον ογκο σε αυτες τις τιμες και εβαλα διπλα ημερομηνιες με βαση τον δεικτη σε αυτες τις ημερομηνιες.
Τα 2 τελευταια ηταν αυτα που με ενοιαζαν.

Φαυλε εχει και χειροτερα
πωλησεις μετοχων ιδιοκτητη εισηγμενης για αγορα σπιτιου στην γκομενα και ενα σωρο αλλα.
Οποτε τι διαγραμμα να φτιαξεις?
26/10 00:45  favlos
Ευγενής σκοπός...η αγορά πρώτης κατοικίας..;)
Διαγράμματα...μεγάλη ιστορία..
26/10 00:47  anathema_g13
Και ποιο ήταν το συμπέρασμα σου αφού είδες τους όγκους και τις τιμές και έκανες τις συγκρίσεις;

Σε προηγούμενο σχόλιο σου λες:
"Η μεγαλυτερη ομως ζημια ειναι οταν η αγορα κινηται σε ενα πλαγιο καναλι και αυτα πεφτουν.
Συμβουλη μου σε αυτα τα χαρτια μικρης-μεσαιας κεφαλαιοποιησεις ειναι το stop loss στο 10%"
Κάπως έτσι την πάτησα με την PASAL και έχω μείνει μέσα με ΜΤΚ στα 2.15!

Να ου πω και κάτι ακόμα; Ακόμα κι αν κάποιος δεν ασχολείται καθόλου με διαγράμματα και ΤΑ είναι καλό να έχει το νου του γιατί έχει γίνει πολύ της μόδας και αφού πολλοί την κοιτούν μπορεί να προβλέψει πως θα αντιμετωπιστεί το χαρτί από εκείνους που το προσεγγίζουν τεχνικά!
26/10 00:51  anathema_g13
Favlos,
πάνω κάτω έχεις καταλάβει ότι κι εγώ θεωρώ ότι το θέμα είναι να υπάρχουν αρκετά λεφτά στα σωστά χέρια στις μικρές μετοχές. Τότε, ακόμα και η ΤΑ μπορεί να γίνει εργαλείο στα χέρια τους ανάλογα με τις προθέσεις τους. Κατασκευασμένα διαγράμματα κατά βούληση. Η ΤΑ έχει μεγαλύτερη αξία σε μετοχές του 20άρη και του 40άρη όπου γίνονται πολλές συναλλαγές και την ακολουθούν πολλοί αναλυτές, δε συμφωνείς; Κι αυτό όχι απαραίτητα για να την ακολουθήσεις κι εσύ αλλά για να προβλέψεις τις κινήσεις όσων την ακολουθούν. Λίγο Κεϋνσιανό - να προβλέψεις τις προβλέψεις των άλλων...μπλέχτηκα! :)
26/10 01:01  favlos
Μεγάλη ιστορία.Το Metastock δεν κλείνει ποτέ..αλλά..
26/10 01:12  anathema_g13
Favlos,
Καλό θα ήταν να ανέβαζες κάποιο σχετικό post, μου φαίνεται ότι έχεις πολλά κι ενδιαφέροντα να πεις.
Ή στείλε αν το έχεις κάνει κάποιο link σε παλιότερο σου post αν δε σου κάνει κόπο.
26/10 01:17  favlos
Μετά χαράς θα το δώ...
26/10 01:24  anathema_g13
Ευχαριστώ φίλε, αναμένω λοιπόν!

Καλό βράδυ σε όλους, σήμερα δεν έχει μία παραπάνω ώρα ύπνο όπως εχθές! :)
Για να δούμε την καινούρια εβδομάδα αλλά και τι θα κάνει η Ρίλκεν που μας απασχόλησε αυτό το Σ/Κ και αν θα δώσει ευκαιρία εισόδου και καμιά απόδοση της προκοπής!
26/10 03:07  Ydroxoos
Αναθεμα καταρχιν να σου πω οτι δεν θεωρω τις πλακας την Τ.Α και κατα επεκταση τα διαγραματα αυτης.
Θα παραδεχτω οτι αποτελουν το πρωτο που με κανει να ασχοληθω αλλα δεν ειναι αυτο που με κανει να αποφασισω.
Αυτο που εκανα μετα με την ριλκεν ηταν το εξης.
Ειδα οτι κινητε μεταξυ των 4κατι με παρακατι.Αρα δεν θα με σαβουριαση καποιο μικρολομπυ τις πλακας απο 3-4 ελδε
Δεν θα βαλω 10 χιλιαρικα και καποιος λεχρας θα τα κανει 5 σε μια βδομαδα
Αυτο λοιπον σιγουρεψα στην μετοχη
26/10 08:17  kikou04
Φίλε anathema_g13 η δική μου συμβουλή είναι ότι σε τέτοια χαρτιά ή ξέρεις τι πας να κάνεις, γιατί το κάνεις και τι αξίζει η εταιρία (οπότε δεν βάζεις stop loss), ή δεν μπλέκεις ... αν κάτι δεν πάει καλά σε ένα τέτοιο χαρτί τι stop loss να βάλεις? Που να πουλήσεις και σε ποιόν? Εκτός αν μιλάς για 100 ή 200 κομμάτια, οπότε λες τα πετάω σε μια ανοικτή εντολή πώλησης και όποιος τα πάρει - σε όποια τιμή να είναι.

Θεμελιωδώς ΝΑΙ η εταιρία αξίζει πολύ παραπάνω ... για κέρδη δεν θα μιλήσω γιατί είναι μια περίεργη κατάσταση ... όμως αξίζει παραπάνω, λόγω BV, λόγω Brand name κ.τ.λ.
Τέτοια χαρτιά το ξαναλέω ... ή βρίσκεις θεμελιωδώς ένα καλό σημείο εισόδου και βάζεις μέσα λεφτά που τα ξεχνάς ή αν μπορείς με κάποιον τρόπο να αντιληφθείς το timing τότε μπαίνεις ... φυσικά σε τέτοια χαρτιά δεν πας να πάρεις ένα 10% ή 20% , πας για διπλασιασμούς και άνω ... αν δεν το πιστεύεις τότε δεν ασχολείσαι.

Όποιος ξέρει πρόσωπα και πράγματα και έχει πάει στις συνελεύσεις της επίμαχης μετοχής σίγουρα θα έχει αντιληφθεί ότι είναι μια πολύ ειδική περίπτωση που για ώρες μπορείς να μιλάς γιαυτήν.
26/10 08:46  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
g13 καλή σου μέρα
Χωρίς να θέλω να σου π@δ@ξω το θέμα,...
...τι γκολάρα ήταν το 2ο του Κατσουράνη?!
26/10 08:54  haros
καλημερα,συμφωνω μεχρι κεραιας με τον κικου για τον τροπο αντιμετωπισης ειδικα τετοιων χαρτιων,αν μιλαμε ομως για βραχυπροθεσμα,πολυ πιο ανετα βρισκεις αλλλα μεγαλομεσαια με εμπορευσιμοτητες κλπ..
26/10 12:05  anathema_g13
Καλημέρα!
Πολύ αντιστέκεται η μετοχή παρά τη διόρθωση την πρωινή. Όπως γράφω και στο post πιο πολύ ως αντίδραση στην Αμερική της Παρασκευής την βλέπω και είναι πολύ μικρός ο τζίρος για να δημιουργήσει ανησυχία σε αυτή τη φάση. Να δούμε πως θα εξελιχθεί.
Kikou,
και πάλι έχεις δίκιο αλλά σκέφτομαι και το εξής: Ότι υπάρχει περιφέρεια και περιφέρεια. Θέλω να πω ότι μπορεί όλες οι περιφερειακές μετοχές να έχουν βυθιστεί αλλά δεν θεωρώ καθόλου σίγουρο ότι όλες θα αντιδράσουν παραπάνω απ' ότι αντέδρασαν ήδη. Με δεδομένο ότι όλο το ΧΑΑ είχε πέσει πάρα πολύ μέχρι το Μάρτη θεωρώ ότι σε πρώτη φάση μπορούσε κανείς να βγάλει μεγάλες αποδόσεις από μεγάλη και μεσαία κεφαλαιοποίηση χωρίς το ρίσκο της περιφερειακής έκθεσης. Εκεί είτε έχω ρευστοποιήσει είτε κρατάω θέσεις σε μετοχές που θεωρώ ότι έχουν ακόμα ανοδικά περιθώρια (ΓΕΚ, ΟΤΕ, ΜΕΤΚ κτλ). Μπαίνοντας στη χαμηλότερη κεφαλαιοποίηση θεωρώ ότι υπάρχουν χαρτιά που έχουν επίσης περιθώρια. Επειδή, όμως η κατάσταση είναι ρευστή σχετικά με την μελλοντική πορεία των χρηματαγορών προσπαθώ να μπαίνω εκεί όπου κρίνω πως μπορεί να βγει σύντομα κίνηση αλλά σε γύρισμα να μην πάω στα τάρταρα. Με τη συγκεκριμένη είναι στη μέση και το τι θέλει η μητρική, η Henkel. Ακούγονταν πολλά για ΔΠ αλλά μάλλον είναι αβάσιμα όμως όπως και να το κάνεις οι Γερμανοί ακόμα ορίζουν πράγματα και αναρωτιέμαι που θα καταλήξουν και τα ταμειακά διαθέσιμά της. Υπάρχουν μικρές που διακρατώ (ΚΛΜ, ΛΥΚ) αλλά για τη Ρίλκεν δε στοχεύω στη διακράτηση ούτε αποσκοπώ να πάρω πολλά κομμάτια. Απλά, σε επίπεδα γύρω από τα 4 ευρώ νομίζω ότι μπαίνει κανείς με σχετική ασφάλεια και ίσως να γράψει και βραχυπρόθεσμα καλά κέρδη.

Σόλων,
ήταν πολύ ωραίο πράγματι και γενικά έπαιξε και η ομάδα καλύτερα απ' ότι τον τελευταίο καιρό, με την μπάλα κάτω και χωρίς πολύ κλο - κλο.

Haros,
δεν έχεις άδικο αλλά πας και για το κάτι παραπάνω σε λιγότερο χρόνο - έτσι το βλέπω. Τέσπα, ας αφήσουμε τα χρηματιστηριακά και ας ασχοληθούμε με το τι θα κεράσεις σήμερα! :)
26/10 17:15  shareholder-cs
Είδες οπού σου έκανε
Το Ριλκεν μας τη χάρη
Ισως στο τέλος νά’βαλες
Ολίγα στο ταγάρι

Κι αν πάλι δεν σου έκατσε,
Καθόλου δεν πειράζει
Και η αύριον μου φαίνεται
Κόκκινη θα χαράζει

26/10 17:43  anathema_g13
Πως να μην μου την έκανε
βρε Χρήστο μου τη χάρη
θ' άρχιζε άνοδο χωρίς
να μπει το παλικάρι;

Βεβαίως μου την έκανε
αυτό ήτανε το πλάνο
κι απ' άυριο σιγά - σιγά
θα γίνει αεροπλάνο

Μα ήμουν επιφυλακτικός
και πήρα μόνο λίγα
στο κάτω - κάτω της γραφής
πάντα ήμουνα μαρίδα

Ακούω ήρθε ο Μπούρμπερης
πως φτάνει απ' ώρα σε ώρα
δεν είμαστε γι' ανοίγματα
σου λέω εμείς τώρα

Καλύτερα υπομονή
στήσιμο και καρτέρι
ρευστότητα, εγκράτεια
μη μείνω μ' άδειο χέρι

Δε βλέπεις την Αμερική
που άνοιξε επάνω
και μέσα σ' ένα δίωρο
τραγούδησε "Σε χάνω";

Γι΄αυτό και μπήκα ήσυχα
δεν πήρα και χιλιάδες
προσωρινά βολεύομαι
με μερικές δεκάδες

Να δω τι κάνει η αγορά
στο δύο εφτά πενήντα
μην τραγουδάμε λαϊκά
όπως η Μαίρη Λίντα

http://www.youtube.com/watch?v=qWRTa6GmR6Y&feature=related

26/10 18:10  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
αμάν πως γύρισαν έτσι έξω?
Θα μας τρελλάνουν τελείως? κι όχι τίποτα άλλο, αλλά έτρεξα να πάρω ένα 20άρη στα 1479...
26/10 18:32  Ydroxoos
Σολων παληκαρι μου κατι σου ειπα και φαινεται δεν με ακουσες.
πρεπει να καταλαβεις οτι αυτοι που ανεβαζουν τα χρηματιστηρια ειναι αυτοι που εχουν πολλα λεφτα και δουλευουν με μικρα ποσοστα
Οπως για παραδειγμα οταν αγοραζα-πουλουσα οπαπ για το 2φραγκο με το ζορι και με κοροιδευανε γιατι δεν ημουν στην σελμαν που βγαζαν 100%
Εγω ομως στην σελμαν δεν μπορουσα να μπω με τα λεφτα που εβαζα στον οπαπ.
26/10 19:04  anathema_g13
Η κίνηση αποδίδεται στην άνοδο του δολαρίου. Όταν ξεκίνησε η Αμερική το δολάριο έπεφτε αλλά μετά ανέβηκε και έριξε πετρέλαιο και μετοχές. Ιδού η Ρόδος για το bull-market που ακούμε. Μπορεί να αντιδρά θετικά το αμερικάνικο όταν ανεβαίνει το δολάριο; Αν όχι, τότε για ποια ανάκαμψη της αμερικάνικης οικονομίας μιλάμε;

Ydroxoos,
εδώ που τα λέμε αν είχες κάτσει στην Εθνική από χαμηλά μια χαρά θα ήσουν και χωρίς να δίνεις τα μισά κέρδη σε προμήθειες. Και παλιότερα που το συζητούσαμε το ίδιο σου έλεγα στα fora, αν θυμάσαι. Δε σου λέω για Σέλμαν και Ρίλκεν - έχεις δίκιο σε αυτό. Παραδέχομαι όμως ότι τα trades σε μετοχές μεγάλης κεφαλαιοποίησης σου βγήκαν. Και στον ΟΠΑΠ και στις τράπεζες.
26/10 19:21  Ydroxoos
Αναθεμα θυμαμε τα σχολια σου για διαφορες κινησεις μου και να σου πω οτι δεν εχεις καθολου μα καθολου αδικο.
Την πατισα την τριτη φορα που πηγα να παρω γιρισμα στην ετε και εκεινη εφυγε επανω
Ο.κ λαθος μου και το παραδεχομε
Και δεν νομιζω οτι καποια φορα να μιλησα γιαυτους που ηταν στην θεση μου την τριτη φορα και δεν πουλησαν αλλο αν και τις αλλες 2 φορες που ηταν ομοιες με την τριτη
Ειναι αυτο που λενε μια του κλεφτη 2 του κλεφτη τρεις και κακη του μοιρα
26/10 19:26  coldplay
το παιχνιδι ειναι πολυ χοντρο και λεω εδω και 1 βδομαδα οτι παιζουμε την μακροπροθεσμη ταση...
26/10 19:37  Ydroxoos
Ο συλογισμος μου ειναι ο εξης
Στον δεικτη του Χαα εχουμε 2 υπερβολες αντιθετες μεταξυ τους
Αν δεχτουμε οτι τα 1500 ειναι υπερβολη του κατω τοτε πρεπει να δεχτουμε οτι τα 5500 ειναι η υπερβολη του κατω
Αν προσθαφαιρεσουμε τα 2 απο 1000 μοναδες χοντρικα τοτε εχουμε 2500 με 4500
Ας παρουμε μια δεικτοβαρη μετοχη την ετε
Αν δεχτουμε οτι τα 42 προσαρμοσμενη ανωτατη τιμη τις μετα την αμκ θα την παρουμε για την φουσκα των 5500 μοναδων
Οποτε στην οροφη των 4500 ηταν καπου στα 28 με 30.
Ολα καλα μεχρι εδω αλλα αυτη την τιμη θα επρεπε να εχει αν δεν υπηρχε η κριση

Οποτε αν μου πει καποιος οτι κριση τελος τοτε θα πω οτι τα 30 ευρω μπορει να τα πιασει η ετε

Θα μου πεις ομως οτι ο συλογισμος σου μιχαλη ειναι λαθος και θα εχεις δικιο γιατι τα χρηματιστηρια παντα ηταν λαθος
26/10 20:19  anathema_g13
Coldplay,
για να δούμε. Εγώ νομίζω ότι έχει κι άλλο. Αν πέσει από εδώ και μετά από όλη αυτή την στήριξη τότε ή θα έχει γίνει καζίνο ή θα δούμε νούμερα που δεν θα τα πιστεύουμε! S&P κάτω από 1020 δε νομίζω να δούμε σε αυτή τη φάση πάντως. Αν δούμε, τότε...να αγχωνόμαστε.

Ydroxoos,
μπορεί να το πήγες με trading αντί για μεσοπρόθεσμο αλλά τελικά στις 2900 βρέθηκες χωρίς χαρτιά και αυτό ήταν μεγάλη νίκη. Τώρα κάνεις ό,τι θες και μπαίνεις όπου θέλεις και αν θέλεις - είσαι άνετος. Μεγάλο κέρδος αυτό σε συνδυασμό με τα κέρδη στο παντελόνι.
Στο άλλο που λες με το συλλογισμό σου υπάρχουν εξηγήσεις. Μετά την πρώτη φάση όπου αντέδρασαν τα πάντα, το βάρος έπεσε στις τράπεζες επειδή αυτές είχαν υποφέρει στην πτώση περισσότερο. Και η ΕΤΕ, πέρα από το ότι είναι η μεγαλύτερη στην Ελλάδα και επηρεάζει το ΧΑΑ είχε και την καλύτερη ανάπτυξη από το 2000 και μετά από όλες τις άλλες. Εγώ πιστεύω ότι τα χρηματιστήρια δεν κάνουν λάθη συνεχώς και αν κάνουν τα διορθώνουν. Σταδιακά, αν το κλίμα δε χαλάσει περιμένω ο ρυθμός που ανεβαίνουν οι τράπεζες να μειωθεί και να βελτιωθούν οι αποτιμήσεις σε άλλους κλάδους. Αν χαλάσει, οι τράπεζες θα πέσουν παραπάνω και θα αποκατασταθεί η ανισορροπία μέσω της πτώσης.
26/10 20:27  Ydroxoos
Μην το ολες οτι δεν εχω

Εχω ΔΟΛ ΣΠΡΙ ΧΑΤΖΚ και απο σημερα ακομα μια αλλα δεν την λεω μην μου το γρουσουζεψει ο Γεροδημος.

Βασικα ειναι σαν να μην εχω ομως
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
8 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail
Σελίδα 2 από 3Πρώτη σελίδα« Παλαιότερα σχόλιαΝεότερα σχόλια »Τελευταία σελίδα

Σχετικά με το blog
Ιστολόγιο για να περνάει η ώρα.
Θέματα όχι μόνο οικονομικά, χρηματιστηριακά κτλ.
Πλακίτσα θα κάνουμε (όποιος θέλει δηλαδή)
...και μεταξύ σοβαρού και αστείου θα γίνουμε εκατομμυριούχοι!
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις