Anathema's Lair
1 ή 2 πράγματα που μου κάνουν εντύπωση
Λίγα λόγια για εμένα
Μυημένος, όπως οι περισσότεροι, την περίοδο του αείμνηστου '99 στο ΧΑΑ. Δεν είμαι γκουρού, δεν είμαι επαγγελματίας, δεν είμαι αναλυτής. Είμαι όμως ξεροκέφαλος!
Σύνδεσμοι


Στ' άρματα
1192 αναγνώστες
Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2010
14:52

Όταν τα πράγματα φαίνονται να μην πηγαίνουν καλά γιγαντώνεται η τάση να προσπαθούμε να δίνουμε εξηγήσεις με όποιον τρόπο θεωρεί ο καθένας ικανοποιητικό. Συνδυάζεται αυτή και με πολλές βουτιές στο παρελθόν προς αναζήτηση ομοιοτήτων με άλλες μαύρες περιόδους. Οι εθνικοπατριωτικές κορώνες ακούγονται όλο και πιο δυνατά σε τέτοιους καιρούς και πάνε χέρι - χέρι με τις προοδευτικές, η αμφισβήτηση απέναντι σε όλα, ο μηδενισμός θεσμών, όλοι φταίνε. Διαβάζεις από 'δω, διαβάζεις από 'κει, διαβάζεις τα πάντα. Έρχεται η στιγμή που νιώθεις πως δεν υπάρχει τίποτα άλλο να διαβάσεις, τίποτα που να προσθέτει κάτι καινούριο, που να μην το έχεις ξαναδεί. Μέσα σε όλο αυτό τον καταιγισμό απόψεων, κατηγοριών, αναθεματισμών προσπαθείς να δεις τι γίνεται. Λοιπόν, τίποτα δε γίνεται, τίποτα. Βρήκαμε απλώς ένα τρόπο να λέμε ό,τι θέλουμε ανεξέλεγκτα, να βγάζουμε από μέσα μας αυτά που μας έχουν εντυπωθεί και να επιδιδόμαστε σε ένα αγαπημένο χόμπι - αυτό της κατηγορίας. Και όλα να τα πεις και όσο και να φωνάξεις ηλεκτρονικά τίποτα δεν κάνεις. Το μόνο που ίσως πετυχαίνεις είναι να απενεχοποιείς τον εαυτό σου. Οι άλλοι φταίνε. Ποιοι; Οι "ξένοι", τα "λόμπι", οι "σκοτεινές δυνάμεις", οι "μαέστροι", οι "αριστεροί", οι "φασίστες", ο "στρατηγός άνεμος", ο "ΟΤΕ", οι "πολιτικοί", οι "πολίτες". Μόνο εσύ δεν φταις!

Ευτυχώς τα γράφεις όμως. Δεν μπορεί, κάποιος θα πειστεί, θα σε ακούσει. Θυμάσαι τα 15 λεπτά δημοσιότητας που σου αναλογούν; Πάνε αυτά, τώρα έχεις πολλά λεπτά, πολύ χρόνο για να δημοσιοποιείς τα πάντα, να λες, να βρίζεις, να βρίσκεις ΕΣΥ τις λύσεις σε όλα τα προβλήματα, πόσο έξυπνος είσαι πια; Αδικείσαι. Θα έπρεπε να είσαι κάτι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που έγινες. Και συνεχίζεις να το αποδεικνύεις συνεχίζοντας να γράφεις και να ανακυκλώνεις και να λες. Η αλήθεια είναι όμως πως παραμένεις αυτό που είσαι και τίποτα παραπάνω. Εκτός κι αν...

...αν μπερδευτείς. Και νομίζεις ότι με αυτά που γράφεις σε fora και blogs επηρεάζεις καταστάσεις. Ότι κάποιοι σε διαβάζουν και περιμένουν να δουν τι θα πεις, πως θα εισπράξεις ΕΣΥ τα νέα, τι έχεις να πεις γι' αυτά. Νομίζεις πως μεγαλοστελέχη, παράγοντες και αναλυτές λαμβάνουν σοβαρά υπ' όψιν αυτά που ηλεκτρονικά (δια)δηλώνεις. Απώλεια επαφής με την πραγματικότητα είναι. Μπορεί μέσα σου να το έχεις αισθανθεί. Αλλά δεν το παραδέχεσαι και συνεχίζεις με δύναμη σαν από 1000 duracell να αγωνίζεσαι.

Το βρήκες, στρέφεσαι κατά του συστήματος, είσαι έξω και πάνω από αυτό. Γιατί έχεις φωνή και καταγγέλλεις. Μπορείς και επηρεάζεις, είσαι ένας επαναστάτης, ναι, είσαι ήρωας. Πες μας, δείξε μας, μάθε μας, άνοιξέ μας τα μάτια. Γαμώτο, πως είναι δυνατόν να είσαι τόσο μπροστά; Συνέχισε, βρίσε, βγες από τα ρούχα σου, πες κι άλλα, μάλωσε με τους αντιφρονούντες, μην αφήσεις τίποτα όρθιο. Πες, σε ακούνε, σε ακούμε, μίλα, μην σταματάς.

Κι αν ποτέ βαρεθείς, αν κουραστείς, αν αποφασίσεις ότι "αυτοί" δεν θέλουν να σωθούν πρόσεξε μην καταλήξεις στη θλιβερή συνειδητοποίηση ότι το σύστημα που έβριζες είναι το ίδιο που σε συντηρούσε για να μας τα λες ανώδυνα, το ίδιο που ακούσια συντηρούσες, το ίδιο που ήσουν κι εσύ κομμάτι του, αυτό που θα συνεχίζει όταν εσύ θα είσαι τροφή. Θα σου κακοφανεί!

Σχόλια

17/02 17:48  haros
..αν ημουν ΕΓΩ για δυο μερες πρωθυπουργος...ΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...
καλα μωρε,ενταξει,ενα καφενειο ειναι,ηλεκτρονικης μορφης..μην το παιρνεις και τοσο βαρια,ασε τον κοσμο να εκφραστει..και σωτηρες και δελλαπατριδηδες και προφητες,απο ολα εχει ο μπαξες..αυτη ειναι η γοητεια του..
βεβαια καμμια φορα μου την δινει και εμενα οταν καποιος θελει να με σωσει η να μου ανοιξει τα ματια με το στανιο,αλλα πινω ενα φρεντο και το ξεπερνω..
17/02 17:53  shareholder-cs
Το να Γράφεις είναι Μάταιο . . .
Το να μη γράφεις Αδύνατο
17/02 18:04  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Ωραία περιγραφή του μικρόκοσμου της γειτονιάς μας. Δεν διαφέρει η συμπεριφορά κι η στάση μας, από αυτή που έχουμε στην παρέα μας. Μόνο που εκεί δεν μας ανέχονται και πολλή ώρα να μιλάμε για τα οικονομικά - χρηματιστηριακά μας...
5* Πανάθα (τρομαγμένε)
17/02 18:18  shareholder-cs
Υπήρξαν κάμποσοι που απλώς με ένα βιβλίο αλλαξαν το ρουν της παγκόσμιας σκέψης πχ Ανταμ Σμιθ, Δαρβινος, Καρολος Μαρξ.
Δεν είμαστε βέβαια αυτού του βεληνεκούς αλλά φαντασου οτι τωρα μπορείς να εχεις καθημερινά 1.000 αναγνωστες στο αρθρο σου απο όλα τα πλάτη και μήκη του κόσμου...
Απίστευτη δυνατότητα.
Ισως το "πρόβλημα" πια είναι οτι την ιδια δυνατότητα την εχουν και εκατομμύρια άνθρωποι ακόμα οπότε η κάθε γνώμη χάνεται στον ωκεανό του internet, οπου την επόμενη ώρα αλλές μερικές χιλιάδες γνωμες θα εχουν προστεθεί...
Αλλά τοτε τι είναι; Είμαστε απλώς ματαιόδοξοι οτι κάποιοι μας διαβάζουν;
Η απλά κατεβάζουμε την εσωτερική μας πίεση;
17/02 19:10  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Xρήστο, δεν πάνε όλα χαμένα. Ακόμα και μόνη η εκτόνωση να μείνει (σ'όποιον την επιζητεί), χρήσιμη είναι...
17/02 19:29  Albus Genius
Δια τους κατέχοντας το μονόκλ της δημοσιότητας έγραψε ο Καρυωτάκης. Νομίζω ότι ταιριάζει σε αυτούς που δε λαμβάνουν υπόψη τους τους "αφελείς".

Α! κύριε, κύριε Μαλακάση,
ποιος θα βρεθεί να μας δικάσει,
μικρόν εμέ κι εσάς μεγάλο
ίδια τον ένα και τον άλλο;
Τους τρόπους, το παράστημά σας,
το θελκτικό μειδίαμά σας,
το monocle που σας βοηθάει
να βλέπετε μόνο στο πλάι
και μόνο αυτούς να χαιρετάτε
όσοι μοιάζουν αριστοκράται,
την περιποιημένη φάτσα,
την υπεροπτική γκριμάτσα
από τη μια μεριά να βάλει
της ζυγαριάς, κι από την άλλη
πλάστιγγα να βροντήσω κάτου,
μισητό σκήνωμα, θανάτου
άθυρμα, συντριμμένο βάζον,
εγώ, κύμβαλον αλαλάζον.
Α! κύριε, κύριε Μαλακάση,
ποιος τελευταίος θα γελάσει;

καθώς και για τους ποιητές που είναι άγνωστοι σαν και μας καλή ώρα,όχι βέβαια ποιητές. Μπορεί κανείς να διελέξει ανάμεσα στην ειρωνεία και τον αυτοσαρκασμό.

Μπαλάντα στους άδοξους ποιητές των αιώνων

Από θεούς κι ανθρώπους μισημένοι
σαν άρχοντες που εξέπεσαν πικροί,
μαραίνονται οι Βερλέν τους απομένει
πλούτος η ρίμα πλούσια κι αργυρή.
Οι Ουγκό με "Τιμωρίες" την τρομερή
των Ολυμπίων εκδίκηση μεθούνε.
Μα εγώ θα γράψω μια λυπητερή
μπαλάντα στους ποιητές άδοξοι που ‘ναι.

Αν έζησαν οι Πόε δυστυχισμένοι
και αν οι Μποντλέρ εζήσανε νεκροί,
η αθανασία τους είναι χαρισμένη.
Κανένας όμως δεν ανιστορεί
Και το έρεβος εσκέπασε βαρύ
τους στιχουργούς που ανάξια στιχουργούνε.
Μα εγώ σαν προσφορά κάνω ιερή
μπαλάντα στους ποιητές άδοξοι που ‘ναι.

Του κόσμου η καταφρόνια τους βαραίνει
κι αυτοί περνούνε αλύγιστοι και ωχροί,
στην τραγικήν απάτη τους δομένοι
πως κάπου πέρα η δόξα καρτερεί,
παρθένα βαθυστόχαστα ιλαρή.
Μα ξέροντας πως όλοι τους ξεχνούνε,
νοσταλγικά εγώ κλαίω τη θλιβερή
μπαλάντα στους ποιητές άδοξοι που ‘ναι.

Και κάποτε οι μελλούμενοι καιροί:
"Ποιος άδοξος ποιητής" θέλω να πούνε
"την έγραψε μιαν έτσι πενιχρή
μπαλάντα στους ποιητές άδοξοι που ‘ναι;"
17/02 19:54  haros
φιλε χρηστο,λιγο και απο τα δυο.
και μια μορφη ματαιοδοξιας και ελαφρωμα της εσωτερικης πιεσης.ισως και η αναγκη για επικοινωνια περα απο τον στενο μας περιγυρο,που μπορει να μην ενδιαφερεται για θεματα τετοιου ειδους.
17/02 20:47  anathema_g13
Γεια χαρά!

Haros,
δεν έχει να κάνει με τον τρόπο λειτουργίας. Περισσότερο έχω την αίσθηση ότι πολλοί παίρνουν υπέρ του δέοντος σοβαρά την όλη κατάσταση. Κι αν βάλουμε και το θέμα της αναγνώρισης μέσα...εκεί να δεις. Και η κατάσταση γίνεται μια επανάληψη. Μια λούπα επιθυμιών!

shareholder,
αυτό που λες στο πρώτο σχόλιο είναι λίγο μηδενιστικό αλλά σηκώνει πολύ κουβέντα. Καταλαβαίνω ότι σε ένα βαθμό μηδενιστικό είναι και το post μου. Αλλά...

Σόλωνα,
δεν είναι η περιγραφή του μικρόκοσμου της γειτονιάς μας μόνο. Το ίδιο συμβαίνει και σε κάθε "γειτονιά". Αν πας σε αθλητικό site με συμμετοχή του κόσμου τα ίδια θα δεις. Αν ασχοληθείς με ελεύθερα blogs τα ίδια θα δεις. Λέξεις, τακτοποιημένες στη σειρά που γυρίζουν γύρω από ένα θέμα απλά με διαφορετικό τρόπο. Δεν είμαι τρομαγμένος φίλε μου, ίσως να έχω βαρεθεί λίγο...

shareholder 2,
το γράψιμο είναι γενικά μια πολύ δημιουργική εργασία, για μένα και αγχολυτική. Μου αρέσει, όπως μου αρέσει και να διαβάζω. Αυτά τα θεωρώ υγεία. Και από τη στιγμή που έχουμε πια τη δυνατότητα να μιλάμε και να μας διαβάζουν αρκετοί είναι ωραίο πράγμα.
Δεν κατηγορώ τον κόσμο που γράφει. Απλά, βλέπω πολλούς που διεκδικούν το αλάθητο ή είναι με το δάχτυλο στη σκανδάλη προκειμένου να κατηγορήσουν άλλους. Διάφορους κομήτες που τρέφονται από την αναγνώριση. Και πιο πολύ αυτός ο ψευτοτσαμπουκάς.
Τέσπα.
Ματαιοδοξία έχει σίγουρα, και πέρα από αυτήν χίλια δύο πράγματα εξατομικευμένα...

Μεταξύ αυτών και τα όσα ο Albus Genius αναφέρει μέσω του (αγαπημένου) Καρυωτάκη. Αλλά κι ακόμα περισσότερα. Είναι απρόσωπα, τα κίνητρα του καθενός αφανή, οι λόγοι επίσης. Και μετά έρχονται και τα υπόλοιπα...

Αν βέβαια, εξειδικεύσουμε στα χρηματιστηριακά τότε ναι, είναι και μια διέξοδος, γιατί ο κολλημένος με την οικονομία κτλ. είναι, σε γενικές γραμμές, βαρετός συνομιλητής...
Κι επειδή έχει και μια λεπτότητα το θέμα, μιας και μπλέκονται στη μέση χρήματα και συμφέροντα, το μείγμα γίνεται εκρηκτικό!
17/02 22:27  cornelsen
Αλοίμονο αν άλλαζε ο κόσμος με τα άρθρα των blogers. Εδώ δεν αλλάζει με τις εκλογές. Όμως μπορείς να βρεις κάποιους με κοινές απόψεις για να μην νιώθεις πως είσαι μόνος (θυμάσαι το "που πάμε πέντε χιλιάδες... ολομόναχοι"), μπορείς να διαμορφώσεις κάποιες (μόνο κάποιες) συνειδήσεις αλλά και να βρεις κάποιους αξιόλογους ανθρώπους μέσα από τις διαδρομές τού διαδικτύου. Πάντως πολύ περισσότερο μ' αρέσει ο κόσμος να τσακώνεται για τα πιστεύω του (ακόμη και για τα συμφέροντά του) παρά να λιώνει στον καναπέ με πίτσα και φτηνά σήριαλ. Το καλύτερο (να περιμένουμε ότι η οικονομική κρίση θα το φέρει κι αυτό;) θα ήταν να συναντηθούμε στους δρόμους αναζητώντας ένα καλύτερο αύριο.
Καληνύχτα σε όλους.
17/02 22:40  jerri
Λοιπόν έχεις δίκιο!
Μερικοί άνθρωποι νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε...
Σε συμβουλεύω λοιπόν να γίνεις σύντομα Ηρακλής και να μην κάνεις όνειρα τρελά γιατί η Καβάλα παραμονεύει...
17/02 23:05  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Ax φίλε μου. Τρομαγμένος Πανάθας εννοούσα.
Δεν νοιώθεις την ανάσα των αντιπαθέστατων στο σβέρκο σου?
17/02 23:10  jerri
ΧΕ,χε βάλε με με τους αντιπαθείς...
18/02 00:12  anathema_g13
Cornelsen,
κάπου εκεί είναι το θέμα μου. Και στους δρόμους να βγούμε τίποτα δεν αλλάζει αν δεν "πρέπει" να αλλάξει. Αλλά η ηλεκτρονική διαμαρτυρία είναι πολύ πιο ανώδυνη από την πραγματική, ε; Εκεί πάει και το περί απενεχοποίησης...
Έχεις πόντους στα περί μοναξιάς. Αλλά αν το σκεφτείς όλοι, πάντα μόνοι είμαστε - για να μην αναπτύξω και τη θεωρία περί εγωισμού που έχω, εν ολίγοις αυτός είναι πίσω από καθετί, τέσπα.
Λοιπόν, αυτός "ο καναπές με πίτσα και φτηνά σήριαλ" είναι πολύ πιο ευτυχισμένος...Για μας μπορεί να φαίνεται παραίτηση. Για εκείνον είναι το επιστέγασμα μιας μέρας...Ζηλευτό!

jerri,
έτσι, έτσι, και πιο πολύ με εκνευρίζουν που δεν καταλαβαίνουν ότι εγώ έχω δίκιο σε όλα! :)
Να γίνω Ηρακλής; Να σου πω, θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο...και μπορεί να πάρω και κανένα πρωτάθλημα...στη β' εθνική! :)

Σόλωνα,
μας μάτιασες με τα champion και κλάταρε η ομάδα! :)
Τρομαγμένος όχι αλλά θα είναι κατόρθωμα να χαθεί ΚΑΙ αυτό το πρωτάθλημα...οπότε μάλλον ξενερωμένος είμαι - αλλά θα πάω με τον Ολυμπιακό, είναι η τελευταία ευκαιρία τους. Αλλιώς τέρμα το γήπεδο...Τα είχαμε όλα, έχουμε κι αυτούς να μας σπάνε τα νεύρα...

Jerri 2,
με ποιους αντιπαθείς; Μα, πόσες ομάδες υποστηρίζεις ρε παιδάκι μου; :)
18/02 00:17  coldplay
anathema σε εχω χασει
18/02 00:23  anathema_g13
Εσύ εξαφανίστηκες.
Παράξενο, τώρα που όλα είναι μαύρα χάθηκες. Τι γίνεται, αγόρασες και σε έπιασε τρόμος; Ή περιμένεις τη μεγάλη διόρθωση στο εξωτερικό...τι πράγμα κι αυτό...από τον περασμένο Ιούνη αυτή τη μεγάλη διόρθωση περιμένεις! :)
18/02 00:26  coldplay
anathema μελετω σκληρα...φετος τα παω καλουτσικα ...αποδοση 2% αν και θα επρεπε τουλαχιστον 10%
18/02 00:31  anathema_g13
Σε έφαγα. Εμένα είναι πάνω από 10%...αλλά έχει και το μείον μπροστά!
18/02 00:36  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Εγώ είμαι στο + κάτι ψιλά σαν τον cold πάνω κάτω. Σήμερα όμως πήρα 2000 ΚΥΠΡ με μ.ο 3,95 για κανένα σύντομο κόλπο. Δυο μέρες τώρα θα λείπω για ψαροντούφεκο στη Γαύδο και ψιλοανησυχώ μήπως δεν προκάνω...
18/02 00:37  coldplay
To μεγαλο θεμα ειναι αυτοπεποιθηση και τολμη...εβλεπα την αγορα οτι παει για κατω αλλα λιγα σορτ επαιξα...το μονο καλο ειναι οτι δεν αγορασα ουτε μια μετοχη σε πτωτικο ΧΑΑ ...ειχα πει σε πτωτικη ταση ή 100% ρευστο ή προσθετεις σορτ...ειναι η πρωτη φορα που δεν αγοραζω ουτε μια μετοχη σε πτωτικο χρηματιστηριο και ειμαι ικανοποιημενος που τηρησα τα λογια μου
18/02 00:41  anathema_g13
Πρόσεχε τον καιρό εκεί στα ανοιχτά στη Γαύδο μη μας στέλνεις από Λιβύη σε κάνα τριήμερο...για το χαρτί μην ανησυχείς, θα επιληφθώ να το βρεις πάνω από 4.20 με την επιστροφή σου, χεχε!
18/02 00:44  anathema_g13
Πάντως, Coldplay, όλη ο πλανήτης ήταν πράσινος σήμερα και εδώ έκλεισε κόκκινο. Αλλά ο τζίρος βαίνει μειούμενος και τα κλεισίματα έρχονται κόκκινα στο τέλος. Ενδείξεις κι αυτές, όμως η τάση δεν αλλάζει, πτωτική! Αυτοί που πρέπει να αγοράσουν δεν αγοράζουν, εκνευρίζονται οι πωλητές, τα δίνουν από φόβο όσο περνά η ώρα, τραλαρί, τραλαλό!
18/02 00:44  coldplay
Πανε τα ψαρια της Γαυδου...
παντως οι μετοχες μικρης κεφαλαιοποιησης μηδενησαν
18/02 00:47  coldplay
anathema εχω ενα κακο προαισθημα οτι ο DOW μεχρι τελους του ετους θα ξαναδει τις 7000 μον
18/02 00:48  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Αποστόλη, καλά το κάνεις!
ΑΝΑΤΗΕΜΑ, τον έχουμε μελετήσει τον καιρό. Τις διακυμάνσεις του χαρτιού δεν ξέρω αν τις υπολόγισα καλά. Μου έδωσε ένα +6% την περασμένη εβδομάδα, από τα 4 στα 4,30. Τώρα θα είμαι ικανοποιημένος και με 5%...
18/02 00:57  anathema_g13
Coldplay,
Σε μια τέτοια περίπτωση, καλύτερα να μην πούμε που μπορεί να πάει το δικό μας.
Αλλά, γιατί; Γιατί 7000 ο Dow; Με τι αφορμή; Μιλάς για πτώση πάνω από 30%. θα πρέπει να γίνει κάτι πολύ άσχημο για να συμβεί αυτό. Χρεοκοπία κράτους; Μεγάλου κράτους όμως. Ποιου; Χρεοκοπία μεγάλης τράπεζας; Ποιας; Η φούσκα των ομολόγων; Δε νομίζω να αφήσουν να συμβεί κάτι τέτοιο, όχι άμεσα. Αλλά τίποτα δεν αποκλείεται!

Κι εσύ, Σόλωνα, αφού πας βραχυπρόθεσμα και θα λείπεις τι τις θες τις συγκινήσεις; Για να σκέφτεσαι μετοχές την ώρα που θα έρχεσαι σε αντιπαράθεση με τους ροφούς; Δε με τρομάζει η ΚΥΠΡ πάντως σε αυτά τα επίπεδα. Καλή τύχη πάντως...σε όλα τα επίπεδα!
18/02 01:10  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Άσχημα είναι να βρεθεί στη Λιβύη; Την πρώτη που θα συναντήσει στις ακτές της με στολή κατάδυσης θα είναι η Μ.!
18/02 01:10  coldplay
Δεν θελω να σου πω τι πατο βλεπω για το δικο μας γιατι θα με πεις αρκουδα:)..αλλα δεν υπαρχει και λογος ανησυχιας ..πανω απο 200 μετοχες εχουν μηδενισει...
Νομιζω οτι η Αμερικη θα παει να τεσταρει τα προηγουμενα χαμηλα...μην ψαχνουμε συνεχεια τους λογους...το 2007 ηταν ολα ροδινα..λογοι δεν υπηρχαν..
18/02 01:12  coldplay
Ειχα παει 15 μερες στην Λιβυη Δεκεμβριο μηνα πριν 4-5 χρονια...ωραια ηταν..μονο γυναικες δεν ειχε μετα τις 17:00
18/02 01:14  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Τώρα έχει! Μία άλλά λέαινα (κατά το ζώδιό της)...
18/02 01:17  coldplay
Λοιπον τα φαγητα χαλια στη Λιβυη...οδηγουν χαλια...αλλα εχουν ωραιο πρασινο τσαι - ναργιλε.. και ειναι ολοι χαλαροι και απλοι ανθρωποι..α δεν εχει και αλκκολ..μπυρα χωρις αλκοολ ...ΧΑΛΙΑ
18/02 01:23  anathema_g13
Coldplay,
αν υποθέσουμε ότι ο Dow πάει να ξανατεστάρει τα χαμηλά θα είναι άγνωστος ο πάτος εδώ γιατί δε θα ξέρεις πως θα διαχειριστεί η αγορά μετά από τόση διαφοροποίηση την κατάσταση. Άσε που μπορεί να μην πιάνουν και τα φρένα.
Αλλά τον λόγο τον είπες και μόνος σου:
Το 2007 ήταν όλα ρόδινα!
Φτάσαμε στα άνω όρια αισιοδοξίας της εποχής τότε. Το κάτω ήταν μονόδρομος. Η επόμενη φούσκα είναι ακόμα στο στάδιο τρομπαρίσματος, έχει ακόμα δρόμο. Θα πρέπει να συμβεί κάτι πολύ άσχημο για να πάμε ξανά στα περσινά χαμηλά. Θα δείξει.

Καλησπέρα Τριαντάφυλλε,
ομολογώ ότι ως νεότερος εδώ δεν ξέρω και πολύ καλά την ιστορία της Μ. Μόνο τα τελευταία επεισόδια. Όπως και να έχει άσχημα δε θα είναι αλλά δε νομίζω να είχε αυτό στο μυαλό του ο Σόλωνας πηγαίνοντας για ψάρεμα στη Γαύδο! :)

Καλό βράδυ!
18/02 01:44  shareholder-cs
Λοιπόν καλησπέρα.

Δεν ξέρω αν πήγες για ύπνο Αναθεμα αλλά παιδιά, εγω τις λίγες, τις ελάχιστες φορές που τόλμησα να βγω σαφώς απο το συνηθισμένο μου "καβούκι", δηλαδή τα όρια που πίστευα οτι μπορώ να δρασω, τελικά τα κατάφερνα ευκολότερα απ όσο πίστευα. Να συναντήσω επώνυμους, να κάνω δράσεις που φαίνονταν πέρα απο το μέγεθός μου.

Μόνοι μας βάζουμε τα όριά μας.
ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ (ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ) ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΜΕ
Αποτέλεσμα είναι να φθάνουμε το πολύ μέχρι το σημείο που πιστεύουμε ότι αξίζουμε ή ότι μπορούμε.

Its a frame of mind.

http://shareholder-cs.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=16791&blid=14
18/02 01:58  Ydroxoos
Καπου το εγραψα.
Οχι οτι το γνωριζα αλλα μου το ειπαν.
Οπως ακουω αρκετα και μερικες φορες τα γραφω.Θα μου πεις ρεσυ φιλε γιατι μας πριζεις τα αντερα και τα γραφεις?
Ειναι αυτη η μουρλα που κουβαλαμε επανω μας να θελουμε να κανουμε φιγουρα.
Τεσπα στο προκειμενο.
Δεν ξερω αν το διαβασατε αλλα ο προυπολογισμος για τον γεναρη ηταν πλεονασματικος και σε καλη φαση κιολας.
Πολλοι ειπαν διαφορες δικαιολογιες αλλα το θεμα ειναι οτι παντοτε για καποιους λογους γινεται το οτιδηποτε.
Εκεινο ομως που με εντυπωσιασε ηταν οτι περασε στα ψιλα.
Το θεμα ομως ειναι οτι και φλεβαρης θα ειναι πλεονασματικος.Θα μου πεις που το ξερεις ρε φιλε?
Αυτο ειναι δικη μου δουλεια.
Για τον μαρτη θα πουμε σε αλλη δοση να μην τα λεμε ολα δεν κανει.

Εκεινο που μας πειραζει εδω ειναι οτι δεν εχουμε Ελληνες πολιτικους.
Και μια προβλεψη επιπλεον.Δεν ξερω αν παμε παρακατω αλλα δυστιχος για την πατριδα μας το ΧΑΑ οπως και να εχει φετος θα κανει 30% πανω απο εδω το λιγοτερο.
Υ.Γ αντε να σας δω αν πιασατε το τελευταιο υπονοουμενο.
18/02 02:40  shareholder-cs
Υδροχόε οι πολιτικοι μια χαρά εξυπηρετούν τη καμπουρα τους. Διαβασε όλο αυτό το θέμα της Ελενίτσας, και θα καταλάβεις http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=1563165&pg=1

Οσο για το πλεονασματικό Φεβρουάριο είναι δεδομένο οτι θα μεταθέσουν κάθε πληρωμή που μπορούν για μετά το Μαρτη που εχουμε τη δημοπρασία των ομολόγων, και τον έλεγχο της πορείας.
Μόνο μεταχρονολογημένες επιταγές που δεν θα μοιράσουν, ΛΟΛ

18/02 03:44  epidoxos
Το αρθρο σου εκφραζει απολυτα την πραγματικοτητα..καποτε εκανα μια ..βολτα κοιτωντας οσα εχω γραψει εδω μεσα κοντα 2.5 χρονια τωρα..επαθα σοκ απο τον ογκο (γραφω και κατεβατα τρομαρα μου)..ποσες ωρες εχω φαει εδω μεσα σκεφτηκα...απειρες ωρες να γραφω, να βγαζω το θυμο μου, να μαζευω αχρηστα αστερακια (που στο βαθος σου σε κανουν ομως να λες..ευτυχως υπαρχουν και αλλοι σαν και εμενα ετοιμοι να τρανταξουν τον σαθρο συστημα)..και στο τελος βεβαια συνειδητοποιεις πως μονοι μας τα λεμε μονοι μας τα ακουμε...Εχω σκεφτει το εξης...καθε τοσο βριζουμε ολοι εδω μεσα την διαφθορα, τους πολιτικους, τους εθνικους μειοδοτες, τους τεμπεληδες ΔΥ, τα λαμογια, τους επιχειρηματιες, τις λαθος πολιτικες επιλογες των κυβερνοντων κτλ κτλ..(λες και εμεις ειμαστε ολοι καθαροι)...Αν βγαιναμε λοιπον και λεγαμε απο εδω μεσα καποιοι συντονισμενα..μαγκες το Σαββατο στις 27 του Φλεβαρη ολοι μπροστα απο τη Βουλη για να πουμε τερμα στη διαφθορα και τη παρακμη, να απιτησουμε αλλαγη πολιτικης και καταργηση της ρεμουλας...αληθεια ποσοι απο αυτους τους 70000 σχεδον που μπαινουν μεσα στο καπιταλ καθημερινα και πολλοι γραφουν οπως εγω θα σκαγαμε μυτη?...50-100?...παραπανω αμφιβαλω...αρα καλα τα λες..μονοι μας τα λεμε μονοι μας τα ακουμε για να βγαζουμε το αχτι μας..Φωτεινες εξαιρεσεις αυτοι που γραφουν αυστηρα για μετοχες και τουλαχιστο ασχολουνται πραγματικα με αυτο για το οποιο φτιαχτηκε αυτος ο ιστοτοπος..και εγω σιγουρα δεν ειμαι ενας απο αυτους!
18/02 07:44  jerri
Κοίτα φίλε...
Ηρακλής είμαι
Απλά συμπαθώ όποιον καταφέρνει να τη σπάσει στους "μεγάλους" για τα στενά δεδομένα της Ελλαδίτσας μας...
Καλημέρα
18/02 08:03  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Καλημέρα ξενύχτηδες
Υδροχόε, 30% είπες ε? Να δούμε. Εγώ δεν έχω καμιά ελπίδα τόσο μεγάλη για να είμαι ειλικρινής.
ΑΝΑΤΗΕΜΑ, έχει ψιλονοτιάδες, άρα δεν θα πιάσω Λιβύη. Όσο για την ΚΥΠΡ, μη φοβάσαι. Όταν βλέπω τα ψαράκια μου, ξεχνώ όλα τα υπόλοιπα.
COLD, σιγά μην σε πούμε αρκούδα, χαχαχαχα
Έφυγα παίδες. SEE YOU ...
18/02 13:25  anathema_g13
Καλημέρα!

Shareholder,
σωστό αυτό που λες. Περίπου όπως όταν την πέφτεις σε μια γυναίκα. Αν πας σαλιάρης και ηττοπαθής θα φας πόρτα, αν πας δήθεν και μαγκάκος το ίδιο. Αν πας με αυτοπεποίθηση και άνετος ανεβάζεις τις πιθανότητές σου ακόμα κι αν τη θεωρείς πάνω από τα κυβικά σου.
Υπάρχει ένα κλασσικό πρότυπο του μέχρι που μπορεί να φτάσει ο καθένας όπως διαμορφώνεται από πολλούς παράγοντες. Υπάρχει όμως και ένα κλασσικό πρότυπο για την επιτυχία - λεφτά, status κτλ. Λοιπόν, όπως ορίζουμε τα όρια μας μήπως έτσι ορίζουμε και την επιτυχία μας; Γιατί, τελικά, η επιτυχία του καθενός είναι η αυτοπραγμάτωσή του. Και η τελευταία δεν είναι πάντα γεμάτη λεφτά και επιρροή. Ο καθένας δεν είναι ένας. Είναι αυτός που φαίνεται, αυτός που θα ήθελε να είναι, αυτός που βλέπουν οι άλλοι κτλ. Αν αυτές οι προβολές ενωθούν, αυτό είναι επιτυχία!

Ydroxοos,
στα ψιλά βέβαια πέρασε. Με τέτοιο κλίμα και τέτοια δυσπιστία οι καλές ειδήσεις καίγονται.
Από την άποψη που το λες το 30% μπορεί να είναι και λίγο...απλά δε θα είναι ελληνικό επίτευγμα...Ξέρεις κάτι; Αν συμβεί αυτό ούτε γκρίνια θα έχει ούτε τίποτα. Τι κι αν ξεπουλιέται η πατρίδα; Οι μετοχές μου να ανεβαίνουν και τα άλλα τα βρίσκουμε...δεν είναι έτσι;
Αλλά σε ό,τι έχει να κάνει με τους πλεονασματικούς μήνες συμφωνώ με το σχόλιο του share. Μάρτη - Απρίλη έχει πολλές δαπάνες ληξιπρόθεσμες...οπότε μαζεύουμε για να έχουμε τότε αλλά κυρίως φτιάχνουμε κλίμα μπας και δανειστούμε εκείνο το δίμηνο λίγο πιο φτηνά.
Μετά, βλέπουμε!
Είναι όμως πολύ σωστό αυτό που γίνεται με τη γρήγορη δημοσιοποίηση των στοιχείων. Πάντα είχα αυτή την απορία. Βλέπω τους Αμερικάνους να βγάζουν τα στοιχεία τους άμεσα και εμείς θέλαμε 3 μήνες για να βγάλουμε τα αντίστοιχα δικά μας (το ίδιο γίνεται και με τα αποτελέσματα των εταιριών). Τόσο δύσκολο ήταν πια ή μήπως έχουμε μεγαλύτερα μεγέθη από των ΗΠΑ και ζοριζόμαστε στους υπολογισμούς; :)

epidoxos,
φίλε μου, πολύ καλά τα λες και συμφωνώ. Χώρια που τα σχόλια σου μου αρέσουν γιατί άσχετα αν συμφωνώ πάντα έχο
18/02 13:25  anathema_g13
epidoxos,
φίλε μου, πολύ καλά τα λες και συμφωνώ. Χώρια που τα σχόλια σου μου αρέσουν γιατί άσχετα αν συμφωνώ πάντα έχουν επιχειρήματα. Αλλά στο θέμα της συντονισμένης δράσης τα πράγματα είναι όπως τα λες. Επειδή ασχολούμαι με τα ιστολόγια πάνω από 4-5 χρόνια (εκτός Capital) έχω δει ανάλογες προσπάθειες. Ας πούμε, προ τριετίας όταν τα blogs ξεφύτρωναν σα μανιτάρια και είχαν την πρώτη καλή περίοδο τους με μαζική συμμετοχή κτλ. είχαν γίνει διάφορες προσπάθειες. Μία που θυμάμαι ήταν με τις φωτιές στην Πελοπόννησο. Οι περισσότεροι είχαν βάλει μια κοινή ανάρτηση με αυτό το μήνυμα:
http://3.bp.blogspot.com/_52hIIZBMqP8/RtKmUPF-T8I/AAAAAAAAAKo/2p_hYIUD_Gw/s1600-h/tetarti-29-8.jpg
Ίσως ήταν η μοναδική φορά που μαζεύτηκε αρκετός κόσμος αλλά πάλι δεν είχε καμία σχέση με αυτό που γινόταν στα blogs - όπου και να έμπαινες έβλεπες την ίδια ανάρτηση.
Αν μιλήσουμε και για προσπάθεια από εδώ οι 50-100 που λες μπορεί να είναι και πολλοί! Είναι και το θέμα άλλο είναι και διαφορετικό το δείγμα. Εδώ έχει λεφτά και συμφέροντα ως επί το πλείστον.

jerri,
κάτσε να πάρουμε τίποτα κι εμείς που είμαστε στην πείνα και μετά ας πάρει πρωτάθλημα και η Καβάλα και ο Ηρακλής. Άλλωστε όλοι κατά βάθος συμπαθούμε αυτούς που σπάνε το κατεστημένο.

Σόλωνα,
τότε με τους νοτιάδες πρόσεχε μη σε πάνε στα μέρη μου, δίπλα είναι...
Καλές ψαριές. Είναι και η ΚΥΠΡ πάνω από τα 4, μη φοβάσαι τίποτα!
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
21 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Ιστολόγιο για να περνάει η ώρα.
Θέματα όχι μόνο οικονομικά, χρηματιστηριακά κτλ.
Πλακίτσα θα κάνουμε (όποιος θέλει δηλαδή)
...και μεταξύ σοβαρού και αστείου θα γίνουμε εκατομμυριούχοι!
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις